Najlepsze seriale 2022 roku
Вставка
- Опубліковано 21 сер 2024
- Na Gałęzi na Instagramie - / mlukanski
Zapraszam na listę najlepszych nowych seriali 2022 roku. Przedstawiam zestaw produkcji, które zrobiły na mnie największe wrażenie - od strony konstrukcji scenariusza, tego jak zostały nakręcone, gry aktorskiej, budowania klimatu i atmosfery. Czas na sporo serialowego dobra! - Розваги
Dla ułatwienia :
1:14 Andor
4:26 Sandman
7:17 Wielka Woda
10:11 Wednesday
12:35 Dahmer & Black bird
18:00 Ród Smoka
21:00 The Bear
24:10 Rozdzielenie
dzięki, szkoda, że autor nie zrobił podzielników w filmie
@@Castlepie_ gwiazdor xD
Nie no nie tak to nie zarobi na tym YT nasz krytyk
@@OceanicFlight815- +1, przez ten komentarz średni czas oglądania tego filmiku spadnie do 15 sekund. Brak reklam, brak zarobków - upadek kanału.
ród smoka, serio? przeciez to telenowela za grube milikony xD i sandman xD
Ja cały czas czekam na film o Better Call Saul. Prawdopodobnie najlepszy serial jaki widziałem, moim zdaniem lepszy od Breaking Bad. Jestem zdziwiony, że jeszcze takiego filmu nie było.
Brakuje napisanych z timerem nazw danego serialu do przeskakiwania :/ :D
Objrzalam severance dzieki tobie I teraz bardzo niecierpliwie czekam na drugi sezon ☺️ Dzieki bardzo za pomoc w odnalezieniu perelki!
bardzo fajny serial ;)) zdecydowanie duzo perełek jest omijanych; ) !
Rozdzielenie obejrzałam dzięki Twojemu poleceniu w którymś z Q&A, i również bardzo mi się spodobał, potem polecałam ten serial wszystkim wszystkim znajomym. ;)
Severance to zdecydowanie najlepszy serial tego roku.
O Ile nie najlepszy serial ogółem
Nie polecam go oglądać przed pojawieniem się sezonu drugiego.
@@mrflexii2067 Zgadzam się w 100%
Serial bardzo tajemniczy, na dobrą sprawę z odcinka na odcinek nie dowiadujemy się żadnych konkretów i chodź ostatni odcinek trzyma w napięciu od pierwszej minuty to nadal nic nie wnosi.
@@sebastiankrause_ Pierwszy odcinek spoko, od 2go do bodajże 6tego odcinka momentami mnie nużył.
Później było zdecydowanie lepiej, pojawiło się więcej akcji a ostatni odcinek trzymał w napięciu od pierwszej do ostatniej minuty :>
Niestety sam serial urywa się w takim momencie że ciężko go oceniać po pierwszym sezonie, nie wiadomo o co w tym wszystkim chodzi i jak to dalej się potoczy.
Może być to najlepszy serial, są ambicje ale może się też okazać wielką klapą :/
Lepiej wstrzymać się z oceną przed drugim sezonem.
@@mrflexii2067 Tylko na drugi sezon będziemy chyba dość długo czekać :(
SLOW HORSES. Najlepszy serial o szpiegach, a jednocześnie zupełnie inaczej pokazane:) Na równi z Severance jako serial w tym roku.
Taak! Szkoda, że tak mało osób go oglądało 😞
@@natalia31902 w kazdym razie potwierdzone sa 3 i 4 sezon co cieszy a ksiazek jest znacznie wiecej.
A serial "Minuta ciszy"? 1 miejsce zgadzam się! Świetny serial. The Bear dodany do listy, dziś zaczynam oglądać.
No właśnie, moim zdaniem Minuta ciszy znacznie lepsza niż Wielka woda 😊
Minuta Ciszy super ale Powrót jeszcze lepszy
Minuta ciszy, to jest serial!
OJ TAK!
Andor, The Bear, rozdzielenie: pełna zgoda, świetne seriale. Dorzuciłabym może jeszcze Yellowjackets
Yellowjackets? 🤔 To takie ciekawsze/ unowocześnione / możw bardziej brutalne Desperate Housewives. ;)
taak, był świetny, choć wg mnie nie najlepszy w tym roku ale cieszę się że obejrzałam. szkoda że nie jest bardziej popularny (ja natrafiłam poprzed edity na twitterze na niego hehe)
Super lista! Tak się składa, że udało mi się obejrzeć wszystkie te produkcje w tym roku także fajnie, że moja gusta pokrywają się z powyższym materiałem 😅
Jestem tylko lekko zaskoczony brakiem serialu Cyberpunk Edgerunners bo muszę przyznać, że przed oglądnięciem tej listy byłem przekonany, że ta produkcja się tam znajdzie na 100%!
W sumie sam w swojej recenzji się nad nią rozpływałeś😀
Moim zdaniem historię w Cyberpunk można było rozbić na dwa sezony, bo w pewnym momencie zaczął tak szybko lecieć do finału, że parę wątków zostało spłyconych/nierozwiniętych.
Ten serial to gówno
Właśnie razem z mężem obejrzeliśmy Rozdzielenie, dzięki Pana rekomendacji. No cóż, miał Pan rację :) świetnie się oglądało. Warto było nawet wykupić apple tv dla tej konkretnej produkcji. Dziękujemy. Teraz tylko pozostaje czekać na drugi sezon.
Nie wiem jak wy ale uwielbiam ten kanał dlatego że znajduje nowy serial lub film i do tego naprawdę dobrze zrecenzowany najlepszy kanał jak na moje gusta i ogólnie powtarzałeś się :( bądź wiecznie młody
co
@@yowego Jaki masz problem?
@@silverskate1936 nie rozumiem podlaskiego?
@@yowego Nikt go nie rozumie xd
No i znowu super koszulka 😁jak i cały odcinek. Pozdrawiam.
Może wrzucałbyś materiały wyrenderowane w 1440p?
Bitrate youtube'a przy 1080p aż boli w oczy
Nie
Ja oglądam na 480 p i jest git to nie film a ranking
ja tylko przypomnę, że niektórzy oglądają na ekranie HD wyższe jakości niż HD co też nie ma najmniejszego sensu
o taak, zgadzam się, że było mnóstwo świetnych seriali i sama nie zdążyłam wszystkich polecanych obejrzeć. moimi faworytami także są the bear, ród smoka i sandman. oprócz tego mocne wrazenie na mnie wywarł serial "to będzie bolało". wspomnę tez o dwóch serialach hbo, które udało mi się obejrzec w ostatnim tygodniu a są bardzo dobre: angielka z emily blunt - wspaniała, surowa historia o dzikim zachodzie na przełomie XVIII i XIX wieku oraz the rehearsal- czegos takiego jeszcze nie widziałam. dokument ale inny niż wszystkie. dzięki niemu poznałam nathana fiedlera i na pewno zapoznam się z jego całą twórczością. polecam gorąco.
Severence rewelacja, The Bear - dzięki za polecenie, trzeba nadrobić.
Dzięki tobie trafiłem na Severance, jakiś czas temu i byłbym wściekły gdybym obejrzał ten serial po obejrzeniu twojej rekomendacji z tego materiału. Zrobiłeś OGROMNY spoiler całego pierwszego odcinka, a być może nawet kilku pierwszych odcinków. Cała magia tego serialu polega na odkrywaniu świata, na co z resztą sam zwróciłeś. Ostrzegaj przed spoilerami, szczególnie w przypadku tak wybitnych dzieł.
Dobrze, że przeczytałem twój komentarz przed obejrzeniem tego materiału. Właśnie ogarniam appleTV, żeby móc obejrzeć Severance, bo na kanale jakbyniepaczec również go mocno polecali.
To nie jest żaden spoiler :D
Niestety nie po raz pierwszy dzieje się to na kanale "Na Gałęzi". Dlatego zacząłem omijać materiały, w których prezentowane są rzeczy, których jeszcze nie widziałem. 😕
Za dużo puszcza przysłowiowej pary z gęby.
@ Dla Borysa nie istnieją spoilery :D. Oczywiście, żartuję i też uważam, że to żaden spoiler :)
@ trochę jednak jest. Informacje wykraczają poza treści przedstawione w trailerach sprzed emisji serialu. To dla mnie spoiler. Jeszcze w serialu, gdzie każdy szczegół ma wielkie znaczenie.
Oglądałam wszystkie poza The Bear - trzeba nadrobić. Dobra selekcja, też uważam te seriale za udane. Wiadomo, ilość miejsc na liście jest ograniczona, ale dorzuciłabym jeszcze Kulawe konie, Dark Winds i Peacemakera.
Błagam sprawdź na szybko przed nagrywaniem fonetykę tytułów i nazw własnych bo tak jak cię uwielbiam tak od tego krwawią uszy
np?
@@jazzkub choćby daHmer czy Neil GEJman
Widziałam wszystkie (swoją drogą świetny wybór) plus 120 innych, więc dodam coś od siebie co również jest warte obejrzenia: Peacemaker, Pam i Tommy, Lakers: Dynastia zwycięzców, Hacks, Stacja jedynasta, Pachinko, The Responder, Miasto jest nasze, Będzie bolało, Yellowjackets, Dark winds, Misja podstawówka, Bad sisters, Stamtąd, The Devil's hour, The English, Triger point.
Właśnie ja też uwielbiam Pachinko, szkoda że tak mało osób go oglądało 😞
Dzień dobry Marcinie. Doceniam twoja pracę i twój wkład w ocenę filmów. Ale serial z serii Star Wars -andor jest dla mnie nie do przeskoczenia. Kiedy oglądałem oficjalny trailer , odrzuciło mnie totalnie. Ok yedi , moc , strzelanki to sci fi , ale kałasznikowa w ręku jednego z bohaterów to już nie strawie . Brakowało mi Putina w mundurze KGB z sekwencja że trzeba zacząć operacje specjalna na Andorze. Eksportowy AK 108 albo 105 zmodernizowany do standartow NATO ,produkowany w Czechach i chyba jakiś czas w liczniku w Radomiu. Cal 5.62 mm . To tak jakby krzyżacy wyskoczyli i himmarsami
Ciesze sie ze sa na tej liscie moje ukochane seriale , typu Sandman, Wednesday, The Bird , Severance itp :)
Bardzo dziwi brak polskiej „Minuty ciszy”. Chociaż zakładam, że pewnie zastanawiałeś się nad wyborem pomiędzy „Minutą” a „Wielką wodą” a było miejsce dla jednego 😅
Co do „Sandmana”, znam komiks i faktycznie serial dobrze oddaje klimat powieści obrazkowej. Niektóre kadry są wręcz żywcem wyjęte z komiksu - świetny zabieg, coś jak w „300” albo „Sin City”.
O matko, ile ja bym dał za nowe SinCity
Minuta ciszy byla powiedzmy spoko, szczegolnie historia i gra glownych bohaterow ale w pewnych momentach realizacyjnie to byla studencka amatorka, np wszystko co zwiazane ze scena wybuchu bylo zenujace niedopracowane. Skok jakosci w tamtym momencie byl bardzo drastyczny.
Severance to nie tylko serial. Twórcy ponadto założyli konto Lumon na LinkedIn i wrzucili do neta dość długi dokument, w którym swoje doświadczenia w firmie opisuje były pracownik :D także jeśli ktoś czuje pustkę po serialu to polecam!
Wnosi ten dokument coś nowego ?
Póki co pierwszy sezon to jedna wielka tajemnica :>
Uwielbiam Twoje materiały. Często zastępujesz mi Seans, zamiast czegoś średniego bądź dennego wchodzę tu, dzięki za pracę!
Cieszę się z tej listy, bo to znaczy, że mam co oglądać w tym roku :D
Bardzo lubię Twoje materiały i bardzo przyjemnie się ogląda jak się ekscytujesz dobrymi produkcjami :)
Chciałbym kiedyś zobaczyć od ciebie taki kanał o grach! Fenomenalnie się ciebie słuchało w TvGry jak oglądam to co mówisz o filmach/serialach to po prostu PRAGNE posłuchać tak samo o grach.
Dzięki za polecenie severance, naprawdę genialny serial który bez twojego filmu pewnie bym ominął. Czekam na s2 :)))
Cudowna koszulka
Świetne podsumowanie P.S. Super ta koszulka 👍
Świetna lista, dzięki!
obiadek po pracy i świetny odcinek, dziękuję :)
Dzięki bardzo za podsumowanie :)
Znalazłam kilka pozycji dla siebie, więc będzie co oglądać :)
Rozdzielenie totalny wypierdalacz, dla mnie best ever 2022. I dzięki za polecenie niedźwiedzia, dobry serialik.
Obejrzałem Rozdzielenie, Black Bird i jestem w połowie Wednesday które przerwałem oglądać na jakiś czas - muszę skończyć, ale zastanawiam się po obejrzeniu tego filmu czy nie zacząć The Bear bo ultra mnie to zaciekawiło. Wielką wodę też mam w planach i może jeszcze tego Dahmera bo Black Bird był w mojej opinii fantastyczny.
Rozdzielenie dla mnie również top 1. Obowiązkowy serial dla fanów S-f, ten koniec wysłał mnie do komputera bym wpisał frazę "Severance season 2" - majstersztyk.
Co do Andora i Sandmana - tego pierwszego raczej nie obejrzę bo nie jestem fanem SW (choć Mandaloranina obejrzałem w całości i bardzo mnie się podobał) i nie widziałem większości seriali sygnowanych tą marką. Sandman bardzo mnie zaciekawił, ale nie mam w planach go oglądać. W ogóle super-bohaterskie produkcje ostatnio mnie "ni grzeją, ni ziębią". Ród Smoka - nie interesują mnie seriale dark fantasy - nawet Władca Pierścieni mnie nudzi.
Rozdzielenie, to jeden z najlepszych seriali, jaki widziałem od lat. Polecam
Zaliczyłem The Bear z twojego polecenia, kapitalna pozycja! Dzięki Marcin!
Mam praktycznie taką samą topke. Jedynie nie obejrzałem The Bear, bo nie byłem przekonany do tematyki, ale teraz już wiem, że nadrobię i Wednesday IMO trochę na wyrost (powinien być ścięty chociaż o 2 odcinki), ale wciąż bardzo przyjemny, sympatyczny odmóżdżacz z świetną Ortegą w głównej roli.
Skąd świąteczna koszulka z kotkami 😮? Świetna!
Zaskakuje mnie sandman na tej liście, dla nie był to bardzo przeciętny serial na którym sie zawiodłem. Drugim z listy który obejrzałem Ród smoka, tu się zgadzam. A The Bear wygląda ciekawie, sprawdzę. Dzięki Marcinie za inspiracje.
Można kiedyś zrobić karne ptaki z Twoich filmów :) Mówi się Damer, a nie Dahmer, H jest nieme.
@Na Gałęzi Jeśli chodzi o ród smoka to mi nie siadła druga obsada, która weszła jakoś po kilku odcinkach, po prostu już się zżyłem jakby z konkretnymi aktorami ;p Serial o kucharzu brzmi dobrze, spróbuję ;p i mam pytanko i wie, że to nie z 2022 r. ale co sądzisz o serialu el Cid - Cyd Waleczny (na amazon prime)? bo mało zauważyłem, że jest totalnie nie znaną produkcją, a dla mnie fenomenalną :D
Przyznaj że zmontowałeś odcinek przed obejrzeniem "Rodowodu krwi" 😁
Szkoda że materiał odnosi się tylko do nowych produkcji bo bardzo ciekawiło mnie twoje zdanie na temat Better Call Saul
Nawiązując do tego świata Sandman, powstał całkiem nie dawno nowy film o nazwie Kraina Snów gdzie jest sporo powiązań do świata Sandmana mimo iż sam Prometeusz nie występuje, to jednak czuć jego klimat, czuć jego terminologię i tak samo fajnie się go ogląda.
Rozdzielenie to jeden z tych seriali ktory zostaje w glowie dluzej chwile po skonczonym seansie. Drugim serialem ktory kopie tylek to obydwa sezony Slow Horses i te dwie pozycje zdecydowanie wygraly 2022 rok. Wielka woda - juz tyle razy poddalem sie podczas ogladania polskich seriali ktore odstaja od swiatowego poziomu, ze odstawiam wciaz na pozniej obawiajac sie straconego czasu. Wednesday - wydaje mi sie zbt dziecinny, odpuszcze go sobie.
hy gdzie można dokonać zakupu tej koszulki tho? epicka!
Świetna lista seriali. Ja mam dwa do nadrobienia z tego zestawienia. The Bear oraz Sandman
13:36 "jak do tego doszło? NIE WIEM" KARNY PTAK 😂
Jak zwykle obejrzane na prędkości x2
a mnie już męczą te wszystkie streamingi. Normalnie 15 abonamentów i tyle samo stron, żeby obejrzeć 1 serial. Czy naprawdę nie ma jakiegoś sposobu na 1 login z 1 abo do wszystkiego ?
Jeśli nie oglądałeś, a chyba nie bo na pewno w rankingu byś umieścił wysoko, to polecam szczerze Minutę Ciszy. Serial zjada na śniadanie dobrą, ale nic po za tym, Wielką Wodę. Dla mnie serial roku! Na drugim miejscu równie świetny Peacemaker.
Super materiał, a skąd taki t-shirt z kotami?!
Oglądałem ten twój materiał w 1080p, ale musiałem kilka razy sprawdzić. Przebitki i fragmenty seriali które puszczasz w trakcie filmiku są w jakiejś tragicznej jakości, nie wiem czy to przez słabą kompresję czy przez cos innego ale rozdzielczość jest niska. To patrząc jak się znasz na obrazie i zdjęciach jest dla mnie niezrozumiałe ze to wogóle wpuściłeś. uuu Lipa
część z tych seriali oglądałam chociaż nie ze wszystkimi ocenami się zgodzę, z polskich produkcji też sporo dobrych obejrzałam w tym roku, fajny jest Mój agent, ma sporą dawkę humoru
Nie chciałbyś może wrzucać swoich materiałów na spotify? Tam już też jest video.
gdzie można szukać zapowiedzi na 2023 rok żeby być na bieżąco? jest jakaś dobra stronka, a może jakieś profile na Twitterze?
daHmer XD
Już się obowiałem że the bear nie będzie, kuźwa mega serial!! Pozdro
Obejrzałem ten the bear i muszę przyznać że odcinek 7 miazga , takiej dawki emocji dawno nie widziałem a odcinek zlecial jakby w minutę
Dokładnie, brakuje Minuty ciszy i jeszcze Powrotu z Bartkiem Topą.
polecam the white lotus 😊
Fabuła serialu "Rodzielenie" o której opowiadasz kojarzy mi się z grą studia Remedy "Control". Oczywiście nie 1:1, ale to biuro/korporacja i dziwne rzeczy, które się tam dzieją.
Może dawaj top 10 najlepszych filmów o autach ;P
Najlepsze seriale to Peacemaker, Tokyo Vice, We Own This City, Clark i Cyberpunk Edgerunners
Najlepszy serial Ród Smoka najgorszy Pierścienie Władzy. Dziękuje dobranoc 😂
Dzięki, fajny ranking
PS znaczniki, pliz
Dziękuję
Yellowstone, serial totalnie nieznany w PL. Od lat na topie za granicą.
Również Line of Duty, oprócz 1 ciężkiego sezonu. Reszta majstersztyk.
jak zawsze film na poziomie
Shameles amerykański serial polecam
Like w ciemno.
Dokładnie tak 🙂
Polecam polski serial Kruk. Trzeci sezon "Kruk JAK TU CIEMNO" . Według mnie przyjemny serial do oglądania.
Brak Better Call Saul, Powrotu i White Lotus? Przecież to najlepsze seriale roku
A czy tutaj poprawna wymowa to nie jest czasem - Damer/w Damerze, a nie Dahmer/w Dahmerze?
Czy w tym nazwisku H jest dźwięczne czy nieme? 🤔
Musze przyznać, że za twoją rekomendacją obejrzałem kilka odcinków Sandmana. Pierwsze 3 odcinki faktycznie były obiecujące, ale później to już dramat. Generalnie od 4 odcinka to jest to festiwal scen które istnieją tylko po to żeby pokazywać gejów, lesbijki i całą resztę LGBTIOUTKSJHAHJK13kUI++++------////. generalnie nie da się tego oglądać. ale w sumie czego można się było spodziewać po Netflixie :D
Oglądał Pan "The Old Man" z Jeffem Bridgesem na Disneju?
Szkoda, że zabrakło takich seriali jak " Cyberpunk Edgerunners", "Minuta ciszy", "Wielka woda". Wyrzucić z listy "Wednesday", bo tylko marnuje miejsce, a umieścić któryś z wcześniej wymienionych seriali. Niektórych tytułów nie widziałam, więc na pewno nadrobię, szczególnie ciekawi mnie ten "Ród Smoka". Dużo osób o nim mówi i chwali, ale jakoś nie ciągnęło mnie do obejrzenia z racji, że tyle filmów tego typu jest teraz fatalnych, ale chyba czas się skusić.
dzieki za filmik
Tulsa King z Sylwestrem Stallone.
Polskie napisy w The Bear na Disney + to jakaś kpina. Po pierwsyzm odcinku przełączyłem na angielskie, bo aż oczy krwawiły. Wyglądało to tak jakby "tłumacz" dostał dialogi na kartce do przetłumaczenia nie widząc serialu na oczy.
"Yeah, big time" przetłumaczone jako "Wielka chwila" to tylko jeden z kilku przykładów.
W tym roku nic mnie jakoś z seriali i filmów nie powaliło na kolana. Ród Smoka, The Boys, Euforia i Wielka Woda były ok, Rozdzielenie mnie wynudziło, z nowych Star Treków już nic nie pamiętam, Better Call Saul w końcówce zawiódł. Może The Crown trzymał poziom i był ok. W sumie to znacznie ciekawsze okazały się kolejne odcinki na tym kanale niż te wszystkie seriale.
Takie podzielenie to by się przydało moim współpracownikom z poprzedniej firmy
Bo oni i w pracy i po pracy zajmowali się wszystkim poza pracą
Dahmer, the H is silent.
Oglądałem wszystko z listy oprócz THE BEAR. I jest to dla mnie nr 1 w tym roku istne creme dela creme. Dzięki za tą topke bo możliwe że bym go nie znalazł. Palce lizać
Super
Tokyo Vice też był jednym ze seriali
Tak, Tokyo Vice jest jednym z seriali które istnieją, ale na pewno nie najlepszych w jakimkolwiek roku.
1. The Outlaws
2. Upright
3. Bad Sisters
4. Slow Horses
5. Reservation Dogs
6. Yellowjackets
7. Wednesday
8. Gomorra
9. Undone
10. Wielka Woda
1. Atlanta
2. The boys
3. Ród smoka
4. Peacemaker
5. Legacy: The True Story of the LA Lakers
DAMER nie daHmer ❗️
H jest nieme !
Dachmer
Co ma za znaczenie jak się wypowiada nazwisko jakiegoś zwyrola? Ten serial w ogóle nie powinien powstać tak ogólnie. Chore, że mainstream ślini się do pseudodzieła, które hołubi chorych, złych ludzi. Typ powinien gnić pod ziemią, zapomniany, a nie omawiany przez niezdrowo podniecone nastolatki, tym bardziej, że opisuje krzywdy prawdziwych konkretnych ludzi.
@@marcinaa3152 w punkt! I jeszcze to biadolenie: och biedny Dahmer miał trudne dzieciństwo, litości....
1899
The Bear na bank obejrze, to pewnie taki sam przypadek jak Barry na HBO, nie reklamowany a świetny :)
Sandman przypomina bardziej marsz równości niż serial
Seriale serialami lepiej powiedz gdzie kupiłeś ten t-shirt? 😀
Zgadzam się co do Blackbird w 100%
Podoba mi się
Ja zaś polecam the white lotus na hbo
Szkoda, że brakło miejsca dla "Better Call Saul".
1. Wiedźmin: Rodowód krwi
2. Rings of Power
3. Willow
4. She hulk
5. Kenobi
Sarkazm, to lubię😉
ring of power xD
na listę najgorszych seriali tego roku też czekamy