WIELKI RANKING MCU - wszystkie 23 filmy od najgorszego do najlepszego
Вставка
- Опубліковано 8 вер 2024
- Wesprzyj kanał: tipanddonation...
Zapytania biznesowe: lstelmach89@gmail.com
Korzystam ze sprzętu Logitech:
⌨️ Klawiatura K780 www.logitech.c...
🖱️ Mysz MX Master S2 www.logitech.c...
📱 Wideo nagrywam smartfonem Huawei P30 Pro consumer.huawe...
💻 Materiał zmontowany na MateBooku 13 consumer.huawe...
Muzyka: • Avengers Endgame Theme...
--
🎬Główny kanał: / lstelmach89
📹Drugi kanał: / Łukaszstelmach2
📺Napisy Końcowe: napisykoncowe.pl
👤Facebook: / lstelmach89
👥Grupa: / 1937312829829049
🐦Twitter: / lstelmach89
📷Instagram: / lstelmach89
🎮Twitch: / lstelmach89
--
Produkcja: Łukasz Stelmach
Muzyka: freemusicarchiv...
Wideo należy do mnie. Wszelkie wykorzystane w ramach prawa cytatu materiały należą do ich prawowitych właścicieli.
--
Główny kanał: / lstelmach89
Zadaj mi ważne pytanie: ask.fm/ihbd
Oficjalna strona: ihbd.arhn.eu/
Facebook: / ihbdarhneu
Instagram: / lstelmach89
Twitter: / lstelmach89
#marvel #mcu #ranking
Dobra Łukasz bo my tu pierdu pierdu, a najnowszy film Tarantino się sam nie zrecenzuje :/
Wrzucam wrażenia po seansach na bieżąco tu: ua-cam.com/users/ihbd2
O dzięki
Może poza Spiderman bo powiedziałeś że capitan amerykański miał coś czy jakoś tak
Ciekawe kiedy Łukasz Stelmach 2 zrobi swój ranking
Ja czekam na ranking Łukasza Stelmacha 8
Łukasz Stelmach 2 zapowiadał, że jego ranking się pokaże w ostatni weekend, ale jeszcze go nie ma :/
Może spytaj Łukasza Stelmacha 1, choć nie wiem, czy obaj jutuberzy współpracują, czy raczej tworzą niezależnie. Ale może coś wie.
Ja jestem ciekaw rankingu Łukasz Stelmach: Prequel : P
Ciekawe kiedy Łukasz Stelmach zrobi ranking kanałów Łukaszy Stelmachów.
Kto wiedział, że rozmowa zacznie się od Hulka? Cyba każdy.
Szczerze to albo Hulk albo Thor 2
@@ant_szaq8706 u mnie Thor 2 sporo gorszy od Hulka w rankingu, nawet Hulk by sie w top20 znalazł :)
Nie, niektórzy nie wiedzą że taki film istnieje
miałem nadzieje na thor the dar world
@@pasikk94 ja tam lubię the dark world pomimo głupiego malekitha akcja była zajebista
Przed włączeniem filmu wiedziałem co będzie miało 1 miejsce.
O kurczę... a miałam wrzucić napiwek na napisach końcowych z pytaniem o trzy ulubione filmy z mcu, każdego z Was. A tu taki super bonus! Pytanie pewnie jeszcze prześlę, ale muszę wymyślić coś innego dla Ciebie :) Ps. Świetna robota! słucha się Twoich materiałów wyśmienicie.
Moje top 5:
5 Strażnicy Galaktyki
4 Thor Ragnarok
3 Kapitan Ameryka | Zimowy Żołnierz
2 Avengers | Koniec Gry
1 Avengers | Wojna Bez Granic
Nie zgadzam się z niektórymi pozycjami ale wiecie co? Szanuję Łukasza i jego zdanie więc nie potrzebuję wyżywać swoich frustracji na jego kanale :) Pozdrawiam, miłego dnia
Age of Ultron to moim zdaniem naprawdę bardzo dobry film. Logiczna, zabawna historia bez żadnych dziur w fabule. Postacie w żaden sposób nie odstają, wręcz przeciwnie, Whedon postawił na jedną z moich ulubionych relacji- Thora, Ironmana i Kapitana, która jest po prostu złota i lubie do niej wracać (Dla porównania DC nie potrafi sklecić porządnego Batmana i Supermana) Age of Ultron zawiera również wiele pamietnych scen, które znalazły miejsce w moim serduszku: podnoszenie młota, komentarze Ironmana podczas walki z Hulkiem. Nawet
pojedyncze dialogi. Wszystko to sprawiło, że pokochałam ten świat i te postacie (Od AoU zacząłem przygodę z MCU)
Większość ktytycznych komentarzy odnoszących się do tego filmu jest po prostu niedorzeczna:
-"Film ma inny klimat niż na zwiastunie!"
Zwiastun jest tylko reklamą, równie dobrze można sie czepiać filmu, którego plakat nie mówi nam o czym owy film będzie.
-"Struktura fabuły jest zła"
Argument którego nigdy nie zrozumiem. To tylko film o Avengers! Filmy MCU nigdy fabułą nie stoją. Niedzielny widz nie zwraca uwagi na takie rzeczy, ja nawet nie dostrzegam tej "niepoprawnej struktury"
Zauważyłem w sieci też parę argumentów mówiących o tym, że "To nie powinien być czas Ultrona, tylko gniew Ultrona" lub "Ultron powinien zniszczyć ziemię i stać sie imperatorem, jak w komiksie", ale to pozostawie bez komentarza. Nie uważam Ultrona za sztampowego antagonistę, wręcz przeciwnie, wyróżnia sie na tle innych "złych robotów w popculturze". Był takim zdziecinniałym i szalonym Tonym Starkiem. Naprawdę go lubię.
Jak mówiłem, sam zacząłem przygodę z MCU przy wlasnie tym filmie, tak samo jak masa innych osób. Myślę więc, że to ,co mówiłeś o znudzeniu MCU jest jedynie twoją subiektywną oceną. Dla przypomnienia, film zarobił ogromne pieniądze i ogólne przyjecie wśród widzów miał naprawdę dobre. Podsumowując, myślę, że Whedon włożył mase serca i talentu, szczególnie w te postacie. A one są dla mnie najważniejsze. Szkoda, że tego nie doceniasz, Łukasz, ale cóż, to twoja opinia i ja ją szanuje. Mam nadzieję, że powtórzysz sobie ten film, bo chyba widziałeś go szłam czasu temu. Pozdrawiam! ( I jak coś to sie ciebie nie czepiam, tylko dzielę swoją opinią. Kocham twoją twórczość)
Age of ultron to jest film który zapada w pamięć dlatego z biegiem czasu jest coraz lepszy
I age of ultron zrobiło fundamenty pod fabule civil war
właśnie o co tym recenzentom chodzi z tym filmem
Mi się nie podobał finał bo kolejna wielka armia robotów co w tym ciekawego.
"Age of Ultron" to bardzo dobry film, a jeszcze bardziej potrzebny w MCU. A niby skąd wzięły się podwaliny pod wielką scenę w Endgame z Kapitanem Ameryką i Mjolnirem?
Mój ranking:
23. Incredible Hulk
22. Thor:The Dark World
21. Iron Man 2
20. Thor
19. Ant Man and The Wasp
18. Iron Man 3
17. Captain America: The first Avenger
16 .Captain Marvel
15. Doctor Strange
14. Avengers Age Of Ultron
13. Ant Man
12. Black Panther
11. Iron Man
10. Guardians od The Galaxy vol.2
9. Spider Man: Homecoming
8. Avengers
7. Spider Man: Far From Home
6. Thor Ragnarok
5. Guardians of The Galaxy
4. Captain America: The Winter Soldier
3. Captain America: Civil War
2. Avengers: Infinity War
1. Avengers Endgame
(Dla mnie Endgame jest o klasę wyżej niż Infinity War. Większe wzruszenie więcej akcji. Finałowa bitwa która przeszła już do historii. To jest cudo 10/10 bez wahania)
Oto moja lista.
(☞ ͡° ͜ʖ ͡°)☞( ͡ຈ╭͜ʖ╮͡ຈ )( ͡ ͜ʖ ͡ )(つ ͡° ͜ʖ ͡°)つ
Infinity war najlepsze chętnie bym przeżył jeszcze raz te emocje gdy oglądałem to 1 raz
Nareszcie. Doczekałem się tego rankingu :)
A gdzie Hobbs&Shaw? Liczylem ze sie znajdzie w rankingu
Wiec pisanie jakiegokolwiek komentarza to szukanie atencji? To tylko nawiazanie do poprzedniego filmu i naprawde mialem nadzieje ze taki zarcik Lukasz umiesci w tym filmie. Wiec o tym wspomnialem. Nikt tu nie szuka atencji, a smiesznosc jest gustem i w tym przzypadku u niektorych dziala, u niektorych nie.
@@midvaerne ooooo zobaczcie kto przyszedł, pan rozpierdalator dobrej zabawy...
@@midvaerne ty się blaznisz pajacu, bo się prujesz do gościa o napisanie komentarza...
@@midvaerne Nie rozumiem, po co to kierowales i dlaczego masz kij w dupie, jakby nie wiadomo, co sie stalo xD No i twoja interpunkcja pozostawia wiele do życzenia. Wątpię natomiast żebyś ty miał w głowie coś innego niż śrut, skoro nie rozumiesz, dlaczego odpisałem ci w ten, a nie inny sposób. (A jest to jeszcze wyjaśnione w tym samym komentarzu xD)
@@midvaerne Słabo wychodzi Ci udawanie osoby posiadającej więcej niż 3 (trzy) punkty IQ
Teraz czekamy na ranking złoczyńców MCU :)
No sorry muszę się przyczepić, 26:09 nie wszystkie te miasta to stolice :P
A film super jak zawsze ;)
Uwaga, spóźniony komentarz.
Przy wychodzeniu Avengers nie mogłam uwierzyć, że ten film zadziała. No bo jak to? Tony Stark, Cap i Thor w jednym filmie?! Przecież oni rozepchają a potem rozwalą każdy kadr swoimi przepychankami o główną rolę w filmie! No nie ma opcji, ktoś zostanie potraktowany po macoszemu i będzie przykro. A tu zaskoczenie. Wyszedł świetny film, wszyscy bohaterowie dostali swój czas antenowy, chemia między nimi wręcz biła z ekranu, no stało się niemożliwe! Otworzył się przede mną zupełnie nowy świat, po tym filmie wszystko w MCU stało się możliwe. Po pierwszych Avengers chyba dopiero Infinity War ze swoim szokującym zakończeniem wywarło na mnie takie wrażenie. Dlatego te dwa filmy dzieliłyby u mnie najwyższe podium, ale szczerze to nie chce mi się tworzyć całego rankingu.
Byłoby to o tyle trudne, że w każdym filmie, poza Thor 2, z którego nie pamiętam absolutnie nic, widzę pewne pozytywy, które sporo by namieszały w kolejności. Proszę nie bić, nawet do Age of Ultron i Iron Man 2 lubię sobie wrócić czasami.
Także no. Przynajmniej pierwsze i ostatnie miejsce mam obsadzone :D
Niech zgadnę, GotG dalej na pierwszym miejscu?
Tak.
Niestety
Yup
@@colty3372 czemu niestety?
@@wunwunik7201 bo mimo wszystko są lepsze filmy niż ten jeden.
Podam tylko TOP 10 moich ulubionych filmów MCU, bo z ustawieniem reszty miałbym problem:
1. Captain America: Civil War
2. Avengers: Infinity War
3. Avengers: Endgame (jeśli chodzi o emocje podczas seansu to TOP 1)
4. Captain America: Winter Soldier
5. Strażnicy Galaktyki
6. Thor: Ragnarok
7. Spider-Man: Far From Home
8. Avengers
9. Iron Man
10. Ant-Man
Moja topka byłaby praktycznie taka sama 😇
Moja również tylko że Thor Ragnarok byłby zdecydowanie wyżej
Obstawiam, że The Winter Soldier będzie numerem jeden :)
Edit. Whaaaaat? Numer 5? Tego się nie spodziewałem ;) dobry film Łukaszu :D
Dzieki za spoiler
@@orkaborg_1738
Nie moja wina, że czytasz komentarze przed obejrzeniem filmu :)
@@pawepetek7294 film lukasza trwa 46 minut, ty komentarz zapostowales 42 minuty temu wiec...
Zawsze chciałem sobie też zrobić taki ranking, ale po prostu nie potrafiłem. Jasne ostatnie miejsca zawsze były proste, ale czym dalej w las, tym trudniej.
+1
Masz tu 50 łapę w górę
No ja też nie mogę nie podawaj się
Odnośnie Black Panther. Nie tylko ten film był ominowany do Oscar(ÓW), ale też jest trzykrotnym laureatem tej nagrody.
Oto mój. Jak by ktoś się zastanawiał dlaczego ten ranking tak wygląda to niech zada pytanie to albo odpowiem albo nie xd. Oto ranking:
1. Avengers czas ultrona
2. Avengers koniec gry
3. Kapitan ameryka wojna bohaterów
4. Avengers wojna bez granic
5. Spider Man homecoming
6. Avengers
7. Strażnicy galaktyki
8. Spider man daleko od domu
9. Kapitan ameryka zimowy żołnierz
10. Strażnicy galaktyki 2
11. Iron Man 3
12. Czarna Pantera
13. Thor mroczny świat
14. Iron Man 1
15. Thor Ragnarok
16. Thor
17. Ant Man i Osa
18. Kapitan Marvel
19. Ant Man
20. Iron Man 2
21. Doktor Strange
22. Kapitan ameryka pierwsze starcie
23. Niesamowity Hulk
Wszystkie filmy oceniałem pod względem jak wyglądają oraz czy był dobry.
Moje top 11:
1. Endgame
2. Winter soldier
3. Civil war
4. Infinity war
5. Black panther
6. Ragnarok
7. Guardians of the galaxy vol. 2
8. Guardians of the galaxy vol. 1
9. Ant man
10. Spider man far from home
11. Capitan marvel
Moja topka:
1.Avengers Endgame
2. Avengers Infinity war
3. Kapitan Ameryka: civil war
4. Kapitan Ameryka: the winter soldier
5. Spiderman:far from home
Fajna topka
Dziękuję że zrobiłeś ten film czekałem na niego🔥✌️
Ja też
1 infinity war
2 winter soldier
3 endgame
4 ragnarok
5 civil war
6 gotg
7 far from home
8 ironman
9 avengers
10 homecoming
MOJA TOPKA
1. Thor Ragnarok
2. Avengers Infinity War
3. Avengers Endgame
4. Captain America: Civil War
5. Guardians of the Galaxy vol. 1
Najlepszy i tak jest x men
@Meriadocc zgadzam się jak najbardziej z tą listą
A kogo to obchodzi?
@@czesqu ale to ty dzwonisz
Strażnicy Galaktyki vol.2 to bardzo dobry, udany film MCU. W filmie tym możemy dowiedzieć się bardzo dużo ciekawych elementów i elementów z 1 czesci najbardziej spodobało mi się jak rozwineli Star Lorda dowiedzieliśmy się kim on jest tak samo jak z jego tata, ale to nie wszystko dowiedzieliśmy się skąd mógł podniesc kamień mocy. Także jak rozwinęli stosunki Gamory i Nebuli. Poznajemy w tym filmie nowego członka drużyny Mantis. Dostalismy też wiecej Rocketa i pokazali jakim hamem potrafi być dla wszystkich. Pokazali nam też, ze Youndu zasługuje na to, że potrafi być prawdziwym ojcem. Dostaliśmy też bardzo ciekawie zaprezentowanego vilaina jakim był Ego I bardzo dobre dosyć krótkie cameo Sylvestra Stallone. Jedyne co mi się w tym filmie nie podobało to polaczenie Dramatu z komedią. Rozumiem cię to jest twoja opinia która u kazdego może inaczej się przyjać. Ja cie nie krytykuje tylko wyrazilem swoja opinie. Lubię cie i liczę ze twój kanał urośnie do 100000. Pozdrawiam
Brakowało mi twoich rankingów, wciąż pamiętam te wyliczanki sprzed wielu lat :))
Doktor Strange za nisko, wielkie serducho dla Sępa, Ragnarok ze Strażnikami siedzą razem na pierwszym miejscu pijąc piwko i w sumie nie mam nic więcej do dodania. No może jeszcze jedno serduszko dla Sępa. I drugie dla peleryny Doktora.
Ciekawe kiedy komiksomaniak zrobi swój ranking
A to moje top 23:
23. Iron Man 2
22. Incredible hulk
21. Avengers :Czas Ultrona
20. Ant- man i osa
19. Avengers
18. Thor :mroczny świat
17. Kapitan Marvel
16. Czarna pantera
15. Doctor Strange
14. Thor
13. Kapitan Ameryka : Pierwsze starcie
12. Ant-man
11. Iron man 3
10. Kapitan Ameryka : zimowy żołnierz
9. Kapitan Ameryka : Wojna bohaterów
8. Strażnicy galaktyki 2
7. Spiderman homecoming
6. Avengers : Wojna bez granic
5. Spiderman daleko od domu
4. Avengers : koniec gry
3. Iron man
2. Thor Ragnarok
1. Strażnicy galaktyki
teraz ranking od najlepszego do najgorszego xD
XD
XD
Jednym z moich ulubionych filmów marvela jest Doctor Strange. Poprostu kocham te fraktalne efekty i scenę Strange'a lecącego przez różne wymiary
topka ma:
1. Iron man
2. Endgame
3. Guardians vol.2
4. Infinity war
5. Ragnarok
6. Guardians vol.1
(im wyżej tym większego banana na twarzy miałem wychodząc z sali kinowej)
Czm tak chwalicie endgame już lepszy Infiniti war , bardzo się zawiodłem endgame po tych wszystkich teoriach
Jon Snow to jego ranking wienc odwal sie
Zdziwiłem się ze far from home tak nisko
Czy tylko ja włączając ten film zapomniałem o istnieniu dzieła jakim jest The Incredible Hulk ? XD
Nareszcie! Może następny ranking seriali Marvela?
Nie
Łuki i tak nie ogląda najlepszego, więc nie ma sensu.
1. Daredevil
2. Punisher
3. Defenders
4. Jessica Jones
5. Luke Cage
6. Iron Fist
Kto by się spodziewał że będę czekać na odcinki na kanale Łukasza na UA-cam bardziej niż jakieś seriale
Mocno spóźniony wpis, ale chciałem bardzo podziękować za ranking i poinformować, że dzięki niemu podjąłem się obejrzeć całą serię tych filmów, oczywiście chronologicznie, by w pełni zagłębić się w całe uniwersum MC :) Do tej pory oczywiście kojarzyłem co po niektóre tytuły z osobna, ale nigdy nie przyszło mi na myśl by ogarnąć całość. Teraz za to myślę nie tylko polecieć 23 filmy po kolei, ale również kontynuować śledzenie przygód jego bohaterów na ekranach kin gdy tylko będą wychodzić kolejne odsłony :) Szacun za włożony wkład w opis tej serii, w końcu to prawie godzinny materiał !
Mój ranking wyglądałby tak:
1. Kapitan Ameryka: Zimowy Żołnierz
2. Avengers: Infinty War
3. Thor: Ragnarok
4. Kapitan Ameryka: Civil War
5. Avengers: Endgame
6. Czarna Pantera
7. Iron Man 3
8. Doktor Strange
9. Avengers
10. Spiderman: Homecoming
11. Spiderman: Daleko od domu
12. Strażnicy Galaktyki
13. Antman
14. Avengers: Czas Ultrona
15. Kapitan Marvel
16. Antman i Osa
17. Thor
18. Kapitan Ameryka: Pierwsze Starcie
19. Strażnicy Galaktyki 2
20. Iron Man 2
21. Iron Man
22. Thor: Mroczny Świat
23. Incredible Hulk
Dzięki Łukasz za ten ranking !!!
Wszyscy na ten materiał czekaliśmy. Oczywiście niektóre pozycje od początku były wiadome choćby numer jeden. Moja lista wyglądałaby podobnie. Mam nadzieję, że za 10 lat będzie aktualizacja i masz rację: w filmach MCU to jest najlepsze, że można bez przerwy o nich dyskutować.
Mi się tam wszystkie filmy MCU podobały
NO TO JEST TO! ❤🙈
Dawaj spróbuj ułożyć ranking pozostałych filmów na podstawie komiksów Marvel'a, ale wiadomi powiedzy '20 wieku czyli X-Men, Spider-Man, Ghost Rider, Fantastic Four itd.
Szczerze to myślałem że na 1 i 2 miejscu będzie Infinity war i Endgame
Ja tam tylko dodam że dla mnie Guardians 2 nie jest może najlepszym filmem MCU, ale zdecydowanie moim ulubionym
Może faktycznie nie jest dobry ale na pewno jest świetny :p
do zobaczenia przy topce filmów kolejnej sagi
moje top 15
1 Strażnicy galaktyki
2 Avengers wojna bez granic
3 avengers
4 kapitan ameryka zimowy żołnierz
5 thor ragnarok
6 strażnicy galaktyki 2
7 avengers age of ultron
8 iron man 3
9 avengers endgame
10 iron man 2
11 kapitan marvel
12 thor
13 inc. hulk
14 thor dark world
15 kapitan ameryka civil war
Świetny ranking. Mój byłby bardzo podobny. Pozdro 😇
Moje TOP 3
1. Doktor Strange
2. Thor: Ragnarok
3. Kapitan Marvel
Gdyby zamienić kapitan Marvel na Infinity war to by to też było moje top 3
9:29 (ja wiem że każdy ma swoje zdanie) ale tu bym się nie zgodził. Ultron (moim zdaniem) świetnie obrazuje jak chęć starka utrzymania i prowadzenia pokoju dla Ziemi może spowodować szkody. Wydarzenia z age of ultron moim zdaniem dużo wnosi do serii, np. Posłuchaj scene z age of ultron jak stark mówi do steva ,,zginiemy" i kap odpowiada ,,lepsze to niż ginąć samemu" a następnie posłuchaj pierwszego dialogu iron mana z kapem z endgame gdzie stark wspomina te słowa podczas załamania psychicznego
Infinity Saga - to był piękny okres! Ciekawe czy nowa Saga pobije Infinity Saga?;) A co do kobiecych bohaterek to faktycznie przydało by się ich więcej...Po serialu The Boys tym bardziej...;)
Spoiler: nie pobiję.
A Marvel już nigdy nie będzie taki dobry
23 . The incredible Hulk
22 . Iron Man
21 . Thor dark world
20 . Captain america the winter soldier
19 . Iron Man 2
18 . Avengers
17 . Ant-Man
16 . Iron Man 3
15 . Ant-Man and the wasp
14 . Avengers age of Ultron
13 . Captain america civil war
12 . Spider Man homecoming
11 . Thor
10 . Captain america the first Avenger
09 . Doctor strange
08 . Spider Man far from home
07 . Guardians of the Galaxy vol . 2
06 . Captain Marvel
05 . Guardians of the Galaxy
04 . The Black Panther
03 . Thor Ragnarok
02 . Avengers Infinity war
01 . Avengers endgame
Ps czekam na Black Widow
Wreszcie! Świetny materiał.
Fajnie zmontowane przebitki. Często przeskakuja od sceny do sceny łącząc jakiś element np. skok bohatera czy rzut młotem przez co ma się wrażenie, że to ta sama scena. Dobra robota!
Mój ranking MCU
23. Incredible Hulk
22. Thor: Mroczny świat
21. Iron Man 2
20. Kapitan Ameryka: Pierwsze starcie
19. Ant-Man i Osa
18. Thor
17. Avengers: Czas Ultrona
16. Iron Man 3
15. Kapitan Marvel
14. Doktor Strange
13. Czarna Pantera
12. Ant-Man
11. Strażnicy Galaktyki vol. 2
10. Spider-Man: Homecoming
9. Iron Man
8. Spider-Man: Daleko od domu
7. Avengers
6. Avengers: Wojna bez granic
5. Avengers: Koniec gry
4. Kapitan Ameryka: Wojna bohaterów
3. Strażnicy Galaktyki
2. Thor: Ragnarok
1. Kapitan Ameryka: Zimowy żołnierz
Widzę że ktoś tu ma bardzo podobny gust do stelmacha
Ze znaczną większością zgadzam się całkowicie! Tak mniej więcej do połowy. A w filmie zostało to świetnie uargumentowane (do tego bardzo fajnie zmontowany materiał z ujęciami w dobrej jakości, wyraźną narracją i cichym, ale nadającym klimatu soundtrackiem w tle).
Moje TOP23:
1. Avengers Infinity War
2. Doktor Strange
3. Avengers Endgame
4. Thor Ragnarok
5. Strażnicy Galaktyki
6. Strażnicy Galaktyki 2
7. Ant-man
8. Spider-man 2
9. Spider-man 1
10. Kapitan Marvel
11. Czarna Pantera
12. Kapitan Ameryka 3
13. Avengers 1
14. Iron man
15. Kapitan Ameryka 1
16. Kapitan Ameryka 2
17. Avengers 2
18. Thor 2
19. Ant-man i Osa
20. Thor
21. Iron man 2
22. Iron man 3
23. The Incredible Hulk
Moje top 10(przed Endgame)
1.Avengers Infinity War
2.Thor Ragnarok
3.Kapitan Ameryka Civil War
4.Doctor Strange
5.Strażnicy Galaktyki Vol.2
6.Avengers
7.Ant-man
8.Kapitan Ameryka Winter Soldier
9.Kapitan Marvel
10.Iron man
Moim zdaniem strażnicy galaktyki 2 są lepsze od jedynki
Miło było powspominać te wszystkie filmy - będę do tego materiału wracać nie raz!
Moja topka
1. Infiniti War
2. Thor Ragnarok
3. Homecoming
4. Civil War
5. Winter Solder
6. Avengers
7. Guardiana of the Gallaxy
8. Capitan Marvel
9. Far From Home
10. Black Panther
Wyróżnienia: Ant-Man, Dr. Strange, GotG v2, Iron Man
Endgame to epilog dla 3 faz MCU więc się nie liczy.
Moje top 10:
1. Avengers: Endgame
2. Avengers: Age of Ultron
3. Guardians of the Galaxy
4. Captain America: Civil War
5. Thor: Ragnarok
6. Captain Marvel
7. Avengers
8. Spider-Man: Homecoming
9. Iron Man 3
10. Captain America: First Avenger
HaniaMI wszystko fajnie ale nie
Moja topka
1. Winter Soldier
2. Endgame
3. Civil war
4. Infinity war
5. Avengers (2012)
Plus thor: ragnarok oraz guardians of the galaxy i jest to lista najlepszych filmów MCU 🤩
Moje ukochane filmy mcu to: Winter Soldier, Civil War, Infinity War, Endgame, Guardians of the Galaxy (vol1 i 2) i Thor Ragnarok, ale nie potrafię wybrać ich kolejności. :-) Natomiast mam zupełnie odwrotną opinię o 1 i 2 części Avengersów: 1 część strasznie mi się dłużyła i oczywiście miała swoje momenty, ale nigdy nie był to film do którego chciałabym wracać. Natomiast czas Ultrona był moim pierwszym filmem marvela obejrzanym w kinie (zachęcił mnie ten zwiastun z ultronem - jeden z najbardziej pamiętnych zwiastunów w ogóle) także mam do niego duży sentyment
,,before we get started , does anyone want to get out”
Dodam do kwestii "Thor: Mroczny Świat" - że owszem film ratuje chemia między Thorem, a Lokim, przy czym nie ratuje tego tyle cały duet, co doskonały w roli Lokiego Tom Hiddleston.
23.Hulk
22.Thor The Dark World
21. Iron Man 2
20.Ant Man And The Wasp
19.Black Panther
18.Captain Amerika 1
17.Avengers Age Of Ultron
16.Spider Man Homecoming
15.Captain Amerika Winter Soldiers
14.Guardians Of The Galaxy vol 2
13.Iron Man 3
12.Captain Marvel
11.Doctor Strange
10.Avengers
09.Thor
08.Ant Man
07.Guardians Of The Galaxy
06.Iron Man
05.Avengers Endgame
04.Spider Man Far From Home
03.Kaptain Amerika Civil War
02.Thor Ragnarok
01.Avengers Infinity War
Nie żebym się czepiał czy coś, ale opinia zawsze jest subiektywna, nie istnieje coś takiego jak obiektywna opinia, tak na przyszłość :p
Totalnie zgadzam się z miejscami filmów z serii z Kapitanem Ameryką i tu nie ma co wyjaśniać, ale co do pierwszego miejsca to u mnie byłoby one jednym z pierwszych od dołu... Szanuję opinię oczywiście, ale sama tak nudziłam się na tym filmie, że ciekawiej oglądało mi się Incredible Hulk... Jedyny film mcu, na którym musiałam walczyć ze snem.
I to jest porządny materiał a nie jak te rankingi pseudo youtuberów XD
@KochamKino pfu pfu
Swoją drogą chciałbym zobaczyć waszą wspólną dyskusję, ten cep by pogadał 3 min i już by mu się materiał skończył XD
Lepszego przykładu bym nie znalazł hihi
Ten ziomek używa czerwonych strzałek i kółeczek na miniaturkach, nie jest godzien rozmowy z kimkolwiek z RiGCzem, co dopiero z Łukaszem Stelmachem 1 czy 2.
Nie ma lepszych i gorszych rankingów. Są subiektywne i równe :)
@@mcuman8657 To idź sobie obejrzyj materiał tego kolesia, on jest po prostu cieniem internetowym, próbuje nieudolnie skopiować czyjąś twórczość co mu ewidentnie nie wychodzi a jeśli chodzi o sam ranking to nie miałem na myśli samego uszeregowania filmów, tylko to z jakim zaangażowaniem został wykonany materiał Łukasza Stelmacha. Tamten koleś Ci rzuca badziewnym filmem w ryj zrobionym w 20 minut, zachęca do oglądania tego gówna krzykliwymi tytułami i jeszcze wrzuca 500+ reklam cobyś to się jeszcze zastanowił, czy nie masz ochoty zakupić bluzy Marvel/DC chińskiej produkcji. No podsumowując koleś nie zna nawet dobrze materiału źródłowego o którym się wypowiada a plecie jakieś głupoty, tylko po to, żeby ściągnąć publiczkę i popierdolić sobie" w przyszłym roku x men bankowo, feige zakopał projekt pod ziemią" "galactus się pojawi w IV fazie MCU", ja pierdole przecież to są takie głupoty a w dodatku są ludzie, którzy to łykają. Hehs
MCU jest trochę jak twój kanał: istnieje tak długo, że nieważne czy filmy są lepsze, czy gorsze, obfite grono fanów i tak będzie je oglądać i lubić.
ojezu tak bardzo serduszko za ten film, chcialbym jeszcze zobaczyc wersje napisowo-koncowa z takim rankingiem albo chociaz jakas topka
1.Spider-Man: Far From Home
2. Avengers: Endgame
3. Thor Ragnarok
Czekałem i się doczekałem
Moja topka
1.Endgame
2.Ragnarok
3.Infinity War
4.Far from home
5.Civil War
6.Strażnicy Galaktyki
"I miało też swoje wpadki" te słowa padły w czasie wyświetlania fragmentu z Thora The Dark World
Nigdy tak szybko nie zajebałem w powiadomienie
1.75x i oglądamy :D
Okej, to teraz moja lista:
23 Incredible Hulk. - Twoja opinia jest świetna
22 Iron man 2 - Twoja opinia jest świetna
21 Thor: The Dark World - Twoja opinia jest świetna
20 Iron man 3 - Nie lubię tego filmu, nie przypadł mi
19 Avengers - Przykro mi ale nie lubię tego filmu, nie przypadł mi
18 Iron man - Nie lubię zbytnio Iron mana, nie przypadł mi, nie lubię tego filmu
17 Captain America: The first Avenger - Nie przypadł mi, nie lubię filmu
16 Captain America: Winter Soldier - Nie przypadł mi, nie lubię filmu, Nie lubię Bucky'ego
15 Ant man i OSUNIIIAAA - Ujdzie film, lubie Antka, Lubie OSUNIIIE
14 Captain Marvel - Spoko gites majonese
13 Thor: Lubie Thora, Spoko film, ujdzie Loki
12 Avengers Endgame: 3 h to za długo, fajny finał, spoko motyw, genialne efekty
11 Doktor Strange - Mało pamiętam film, wiem żę dobry, obejrze jeszcze raz, lubie doktorka
10 Czarna Pantera - Fajny film, nie lubie panterki, spoko przeciwnik
9 Ant Man - Kocham film, lubie Antka, Fajny przeciwnik
8 Captain America: Civil War - Lubię film, Kocham Zemo, fajna bitka
7 Avengers: Age Of Ultron - Lubię film, kocham Wandę, nudny przeciwnik, lubię quicksilvera
6 Spiderman: Homecoming - Uwielbiam film, bardzo fajny przeciwnik
5 Strażnicy Galaktyki - Uwielbiam film, fajne efekty, ciekawa historia
4 Strażnicy Galaktyki 2 - Kocham film, najlepsze Strażniki, lubię same postacie Strazników,
3 Avengers: Inifnity war: Uwielbiam film, bardzo fajny, ciekawa historia
2 Thor: Ragnarok - Kocham film, kocham muzykę, lubię postać Heli, Fajny humor
1 Spiderman Far from home - Kocham film, lubię Mysterio, Fajne efekty, Genialna scena iluzji, lubię Spidermana, kocham muzykę
elo pozdro
Nie jestem zprzeczny ale moim zdaniem dałbym jakoś
5.Guardiasów 1
4. Infinynty war
3.ragnarok
2winter solger
1. Endgame
Ortografia
nigdy wcześniej tak szybko nie kliknęłam w powiadomienie
Nareszcie! Warto było czekać 😀
Wyglądasz jak wspóllokatorka Elevena w wersji męskiej xd
1. Winter Soldier
2. Thor Ragnarok
3. Civil War
Pierwsze Avengers jest honorowo poza konkurencją ze względu na sentyment i to jak bardzo na takie coś czekałem.
Gdy zobaczyłem Guardians 2 na 13 miejscu to obawiałem się że Jedynkę też olejesz, a to by była profanacja. Dałbym jeszcze Dr.Strange na wyższą pozycję.
Ja tam uwielbiam ant man and the wasp
No był spoko.
Ja też.
Ja może nie uwielbiam ale nie był to zły film. Mi się też podobał
Według mnie to też jest bardzo dobry film
1 Winter soldier
2 end game
3 cpt america civil war
4 Thor ragnarok
5 guardians of the galaxy
wreszcie !!! 46 minut szczęścia
oh boi ten pogłos na końcu dał mi flashbacki do starszych filmów z tego kanału
Wow! Najgorszy film według ciebie i mnie się zgadzają! Reszta naprawdę nie jest już tak istotna! O, nawet drugi się zgadza! Super ranking! Kocham rankingi i takie roskminy, szanuję twoje zdanie, zwłaszcza, że potrafisz je tak dobrze uargumentować.
Nie spodziewałem się tak nisko drugiego Ant-Mana i tak wysoko pierwszego, które nie są przecież tak od siebie różne. I oczywiście Iron Man i Avangers wysoko, ale nie tak bardzo jak się obawiałem. Nie każdy musi oczekiwać złożonej fabuły, złożonych postaci czy choćby fajerwerków. Niektórzy wolą "przełomy", ale u mnie Iron Man ląduje gdzieś w okolicach Ant-mana, którego preferuję ze względu na większy nacisk na komedię i elementy świata sci-fi, a Avangers zdecydowanie ustępuje innym filmom grupowym. No ja tam jednak nie potrafię nie spojrzeć na oba eventy tak, żeby jakaś prostsza historia stanęła nad nimi. Jej! A potem Guardians! :DDD Pozdrawiam.
Świetny filmik. Jedyne do czego mogę się przyczepić to do tego co powiedziałeś pod koniec. Myślę że nawet jakbyś robił nowy ranking codziennie przez następny rok to ostatnie miejsce jednak pozostanie niezmienne :D
Jak zawsze świetna robota :) Miło było powspominać sobie te wszystkie filmy, ich wady i zalety
WIELKI RANKING FILMÓW
Avatar
?
A dawno temu w trawie?
@@szymonsokolinski9907 No się nad tym zastanawiałem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@@wajktorrocket7892 a, to spoko, ale nie zapomnij jeszcze toy story 2
@@szymonsokolinski9907 Ok
Nie mogłem się doczekać tego materiału ^^
Teraz nic tylko zabrać się do oglądania
Czekałem na to 3 lata
Ja też
1.Avengers Endgame
2.Civin war
3.infinity war
4.zimowy żołnierz
5.Thor Ragnarok moje top5
43:15 Myślę, że królik dałby radę.
Tak myślałam że Hulk będzie ostatni 😆😅
Eeh, nie mogę się tak zgodzić z Captain Marvel. Dla mnie ten film był przyjemny, ale mocno przeciętny, który mi tej postaci po prostu nie sprzedał.
Dla mnie iron Man 2 jest jednym z najlepszych filmów MCU
Co ja mogę powiedzieć o tym rankingu? No w większości się zgadzam, choć jedną zmianę bym jednak wprowadził... O ile wszystkie inne filmy bym posegregował tak jak jest, choć nie zawsze z tych samych powodów - to jest taki jeden film, który zgniótł mnie w fotel na sali kinowej do tego stopnia, ze musiałem zostać na scenę po napisach choćby tylko dlatego, że potrzebowałem tych kilku minut, żeby zebrać się i wstać ze swojego miejsca. Także w moim osobistym rankingu "Infinity war" trafia na miejsce... no nie, bez przesady, nie na pierwsze;] Na trzecie miejsce trafia. Po Ragnarocku i GoTG, ale przez Endgame i Cyvil War.
PS właśnie takie wrażenie jak powiedziałeś na końcu zrobiło na mnie to wideo - dobra zabawa, uśmiech na twarzy i dobre wspomnienia. Niemniej jednak jest jedna rzecz, którą musze zrobić w tym momencie... odświeżyć sobie "Winter Solidera". Ma on wysokie meijsce w tym rankingu, a pamiętam go trochę jak przez mgłę...