20 moich ulubionych filmów
Вставка
- Опубліковано 26 сер 2024
- Wesprzyj kanał: tipanddonation...
Zapytania biznesowe: lstelmach89@gmail.com
--
📺Napisy Końcowe: napisykoncowe.pl
👤Facebook: / lstelmach89
👥Grupa: / 1937312829829049
🐦Twitter: / lstelmach89
📷Instagram: / lstelmach89
🎮Twitch: / lstelmach89
--
Produkcja: Łukasz Stelmach
Muzyka: freemusicarchiv...
Wideo należy do mnie. Wszelkie wykorzystane w ramach prawa cytatu materiały należą do ich prawowitych właścicieli.
Gdyby miała być jeszcze jedna dziesiątka, to pewnie wyglądałaby mniej-więcej tak:
21. Terminator 2
22. Hellraiser 2
23. Edward Scissorhands
24. The Curse of Frankenstein
25. Jurassic Park
26. A Quiet Place
27. The Fly
28. Taxi Driver
29. Evil Dead 2
30. RoboCop
Na 500k będzie top 50 xD
A ten drugi polski film zaraz po weselu?
Bardzo brakuje mi Fight Clubu :(
@@wesduh128 mowil kiedys, ze nie lubi fightclubu
Chyba raczej na 500k będzie top 100 xD
Gdzie piątek trzynastego? Pamiętam jak 7 lat temu, miałeś maskę Jasona. Ba nawet pamiętam że wśród horrorowych morderców to Jason był na pierwszym miejscu a Michel na 3-czy tam 4. Co się stało ?
Szanuję cię Ichabod za fakt, że te zestawienie wyszło z twojego serca i to widać. Nie jest w żaden sposób zmącone popkulturową poprawnością i trendami, co sprawia że oglądając ten materiał wygląda to tak, jakbyś dzielił się z nami częścią samego siebie. To zestawienie jest pięknym opisem ciebie samego. Z chęcią nadrobię parę pozycji z twojej listy. Może ja też się w nich zakocham. Cheers
Oh shit here we go again
ah, gówno my tutaj idziemy znowu
@@ToxicTreal Nie wiem czy to żart, czy ty naprawdę wpisałeś/aś to w tłumacza google...
Taki mem dosyć świeży
@@kaczorawski1110
Nawiązanie do filmu ArtKovala
Non stop live wracam do tego materiału i cały czas jestem ci bardzo wdzięczny za to ile serca tutaj włożyłeś i że to są faktycznie TWOJE ulubione filmy. Oczywiście moja lista jest praktycznie identyczna ❤️
Gdzie jest ,,Fight Club" ja się pytam? A, no tak. Pierwsza zasada.
Mój nr 1
On mówił juz kilka razy ze nie lubi fight club
My dziękujemy tobie ichabod za dzielenie sie z nami swoją perspektywą na pop kulturę to dzięki tobie poznałem jaką radością jest czytanie komiksów i odkryłem że jie warto patrzeć na innych ale robić to co sobie sie podoba i czerpać z tego radość za to serdeczne dzięki i niech piwo tanieje a tobie subów przybywa!
Pisałem to i będę pisał za każdym razem gdy gadasz o prequelach star wars. Zemsta Sithów była świetna!
Łukaszu, a co z filmem, gdzie przedstawiasz produkcje, które uważane są za bardzo dobre, a Ty za nimi nie przepadasz?
50. Miasto Boga
49. Okno na podwórze
48. Pociąg
47. Pulp Fiction
46. Osiem i pół
45. Barton Fink
44. Garść dynamitu
43. Tajemnice Los Angeles
42. Truposz
41. Anatomia morderstwa
40. Zły porucznik (1992)
39. Trzeci człowiek
38. Obcy - decydujące starcie
37. Kanał
36. Casablanca
35. Memento
34. Pół żartem, pół serio
33. Złoto dla zuchwałych
32. Bulwar Zachodzącego Słońca
31. Misja
30. Obcy - 8. pasażer "Nostromo"
29. Parszywa dwunastka
28. Nie tykać łupu
27. Jesus Christ Superstar
26. O jeden most za daleko
25. Chinatown
24. Imperium kontratakuje
23. Garsoniera
22. Człowiek z blizną
21. Ścieżka strachu
20. Dajcie mi głowę Alfredo Garcii
19. Potop
18. Papillon
17. Drive
16. Człowiek z przeszłością
15. Francuski łącznik
14. Miś
13. Gorączka
(Manna)
12. Samuraj
11. Aguirre, gniew boży
10. Terminator
(1, nie 2)
9. Pojedynek
(Scotta)
8. Wielki Szu
7. Sokół maltański
6. Taksówkarz
5. Dobry, zły i brzydki
4. Blade Runner
3. W kręgu zła
2. Rękopis znaleziony w Saragossie
1. Dawno temu w Ameryce
Dzięki za taką listę od serca. Najlepsze filmy w większości jutubowych topek to głównie dramaty typu 21 gramów, Magnolia czy Manchester by the sea. Bez wątpienia są to wyjątkowo dobre produkcje jednak nie dawały mi one tego nieuchwytnego uczucia satysfakcji/ekscytacji jak podczas seansu np. Predatora 1, Strażników Galaktyki czy Parku Jurajskiego. Tego wrażenia, że to co oglądasz jest po prostu czystą zajebistością. Za twoją radą obejrzałem Highlandera i panie, to jest dopiero dobry film. Czas nadrobić pozostałe filmy. Jeszcze raz dzięki za zestawienie, robisz bardzo dobre materiały. Pozdro.
Ja robię ranking wszytkich filmów które oglądam (poza animacjami).
Moje top 20:
20. Misery
19. Kasyno
18. Psychoza
17. Szósty zmysł
16. Halloween 1978
15. Między słowami
14. Titanic
13. Jojo rabbit
12. 12 angry men
11. Joker
10. Koszmar z ulicy wiązow
9. Gorączka
8. I tutaj Ci łukasz podpadnę... Mroczny Rycerz
7. Ojciec Chrzestny
6. Park jurajski
5. Infiltracja
4. Bękarty wojny
3. Wściekły byk
2. Chłopcy z ferajny
I tutaj jeżeli ktoś to czyta to napiszcie co sądzicie o tym filmie.
1. Przylądek strachu 1991, oryginał jest też fajny, ale to remake Scorsese jest dla mnie ARCYDZIEŁEM thrillera psychologicznego, a De niro idealnym PSYCHOPATĄ.
PS: Zobaczyłem Ed wooda i WOW! Naprawdę rewelacyjny! Wskakuje na 4. Miejsce w rankingu
(spoiler) 1.Zielona Mila 2.Legion Samobójców 3.Batman vs Superman 4.Slenderman 5.Fantastyczna Czwórka 6.Pixels 7.Fantastyczne Zwierzęta: Zbrodnie Grindelwalda 8.Człowiek ze stali 9.Assassin's Creed 10.Mumia (2017) 11.Rozpruci na śmierć 12.Birdemic II: The Resurrection 13.Niesamowity Spider-men 14.X-Men Geneza: Wolverine 15.Pora mroku 16.Wilk z Wall Street 17.Batman i Robin 18.Green Lantern 19.Mroczna Wieża 20.Sala samobójców
Nie ma za co, już nie musicie oglądać :)
Dzięki wielkie
Nie chciałbym nikogo urażać ale większość miejsc w twoim rankingu to filmy DC które nie nadają się na top50 ;D Chociaż zależy to od gustu
xd
@@shizereg1595 mam wrażenie, że nie zrozumiałeś mojego komentarza ;)
@@mistix4964 Zrozumiałem, ale nie w pełni ;)
Ugułem fajnie, że nie są to juz wrzucane wszędzie produkcje i można poznać troche mniej znane filmy + dzięki Tobie w końcu nadrobie kilka klasyków, do których nie byłem przekonany
zrob kiedys ranking najbardziej przerekalmowanych filmow wszechczasow albo najbardzie niedocenionych :D
Mad Max: Fury Road
Widziałem prawie wszystkie filmy z tego zestawienia i cieszę się, że znalazłem czas żeby je obejrzeć. Chociaż nie wszystkimi jaram się jakoś specjalnie. Brawo za "Ed Wood" na jedynce! :) Do swojej dwudziestki wcisnąłbym bym jeszcze jakoś Pod osłoną nieba, Donnie Darko, Blue Velvet, Matrixa, Lśnienie, Blade Runner, Piąty element i Ghost in the Shell.
Jak to miło posłuchać, że jest jeszcze ktoś w Internetach, kto czeka na remake Nieśmiertelnego! Jedynkę widziałam tysiące razy i uważam ją za wyśmienite kino - dlatego nie mogę przeboleć jak zapomniany jest to film. A taki remake (oczywiście zrealizowany dobrze) mógłby przypomnieć o nim masowej publice. Trzymam kciuki, może pojawi się jeszcze za mojego życia xD
Moja 20:
1. Mgła 1980 r.
2. Zemsta kosmosu 2 od Hammera
3.Upior w operze z 1989 (z R. Englundem jako Erykiem)
4.Wilczyca z 1982/83
5.Hellgate W. A. Levey'a z 1989
6.Mary Shelley: Frankenstein z 1994
8.Pokarm bogów z 1972
9.Armia Boga z 1995
10. Lat den ratte komma in z 2008
11.Jak rozpętałem II Wojnę Światową
12.Zandarm i kosmici
13.Re-Animator
14.Tajemnica Syriusza
15.Otchlan J. Camerona
16.Zabojcza broń 2
17.Odyseja kosmiczna 2010
18.Diabelskie nasienie/Nasienie demona z 1977
19.Ona z 1965 (znowu Hammer!)
20.Cobra z 1986
Fajne, ale brakowało m.in. Legionu Samobójców, Transformers, Mrocznego Widma, Batman v Superman, Batman i Robin, Green Lantern, Fantastycznej Czwórki, Niezniszczalnych, Iron Man 2, Pixels czy Zakonnicy
Transformers? XD
Wielkie dzięki za ciekawy materiał. Uwielbiam takie bestoffy, szukam w nich głównie klasyków do nadrobienia, filmów które były znakomite, a często są zapomniane i czasem tylko pojawiają się właśnie na takich subiektywnych topkach jak Twoja :)
Ja Ed Wooda widziałem dwa tygodnie temu i jest to również mój ulubiony film. Widać że twój ranking jest wyciągnięty prosto z serca. Więc za to ciebie szanuję i na prawdę cię lubię i będę bo w końcu jesteś najlepszym youtuberem jakiego znam.Czekam na kolejne materiałe i wszystkie filmy które znalazły się na tej liście a oglądałem 50% filmów na tej liście , to resztę nadrobię bardzo szybko. A przy okazji będzie materiał pt. ,, Moje Top ulubione Blockbustery?" bo byłoby bardzo fajnie.
To niezwykle satysfakcjonujące gdy część Twoich ulubionych filmów pokrywa się z moimi ulubionymi pozycjami ^^
No to moze top 10 najlepszych polskich filmów według Stelmacha
Wyobraź sobie co musieli przeżyć ludzie w kinach kiedy na premierze Imperium Kontratakuje w 80 roku po raz pierwszy usłyszeli "Luke, I am your father!" To musiało być niesamowite :D
Moje ulubione filmy kolejność przypadkowa to :
1.Resident Evil 2
2.Mucha 2
3.Od Zmierzchu Do Świtu
4.Resident Evil
5.Evil Dead
6.Spider Man
7.The Thing
8.Obcy 4
9.Szybcy i Wściekli 4
10.Fredy VS Jason
11.Straszny Film 2
12.Mumia.
,,Uznałem jednak że najlepiej będzie jednak..."
-Łukasz Stelmah 2019r.
4:18
*Stelmach
Mam 14 lat a moim dzieciństwem było(jest😂)
Rocky(od 1 do 4)
Rambo (wszystkie części)
Legenda Zorro
I naprawdę film który oglądałem mając 3 czy 4 lata czyli
Batman z 1988😍
Kto Ci puścił Batmana w wieku 3LAT??
Czekałem na taką listę odkąd subskrybuję Twój kanał. Bardzo fajnie, że nie ograniczasz się wyłącznie do współczesnych produkcji jak większość znanych mi ludzi. O dziwo na liście na ma za wiele filmów superbohaterskich jak tego się spodziewałem przed obejrzeniem. Lista całkiem fajna mimo iż lubuję się w trochę innym kinie (horrory oczywiście lubię ;)). Życzę kolejnych subskrypcji. Pozdro
Naprawdę świetny materiał Łukaszu(chociaż dla mnie zawsze będziesz Ichbodem). Czuje że będę do niego wracał jak do twoich starych filmów o horrorach dzięki którym zaobserwowałem twój kanał i śledzę twoje poczynania aż do teraz i mam nadzieje śledzić jeszcze długo. Jeśli chodzi o topkę to zgadzam się z większością pozycji. Chciałbym opisać się jeszcze bardziej ale trzeba obejrzeć materiał o filmie na który czekam najbardziej w tym roku na NK
The Rocky Horror Picture Show to mój ukochany film EVER! Aż mnie przeszły ciary, jak zobaczyłam go na Twojej liście! Yaaaaaaas (: Zgadzam się w pełni, że to film uzależnienie i można go oglądać dosłownie sto razy. Pjooona!
Z miłości do kultury kinowej, nie tylko do Kina rozrywkowego. Tak mógłbym podsumować twoje zestawienie, i bardzo dobrze Łukasz, że zanurzasz się w kinematograficznej myśli ludzkiej w multum gatunkach. Widzę, że "Coś" Carpentera masz na liście. U mnie też ten film na takim jak Twoje zestawieniu figuruje. Jednakże głęboko w serduchu mam "Mgłę" z 1980r., której fenomen klimatu podsumowuje cytat E. A. Poego w pierwszych momentach filmu: ,,Czy to co widzimy okiem, jest prawdą czy snem głębokim?".
moja topka to ; Matrix , Avengers end game , Avengers infinty war ,Predator1 Z Arnim , Dark Knight 2 czesci Nolana bo 3 to kicz , Guardians OF Galaxy , Terminator 2 , spider man z Maguaierem ,chlopaki nie placza , jak rozpetalem 2 wojne swiatowa , sin city ,300 ,Aqaman , my way, szeregowiec ryan
Trudno zdecydować
Kocham Dumę i uprzedzenie, Pokutę, Forest Gump, Park Jurajski, Ratatuj (wiem to bajka ale kocham), Love Rosie, wszystkie filmy ze Spidermanem, Harry Potter i więzień Azkabanu, Labirynt, Terminal, Johnnego English'a xD, Znachora, ostatnią rodzinę, Dźwięki muzyki, Pamiętnik księżniczki, hobbit, władca pierścieni, kod da Vinci, uśmiech mona lisy, Bright Jones, co myślą kobiety i pewnie jeszcze więcej ale nie mogę sobie przypomnieć haha
(Jeszcze jak mogłam zapomnieć o indianie Jonesie?!!)
Teraz czas na top 10 seriali pozdro
Naprawdę fantastyczny film, o połowie tych dzieł nawet nie słyszałem, ale na pewno sprawdzę. Dzieki i POZDRAWIAM.
Moje ulubione filmy to: mad max na drodze gniewu, mroczny rycerz, ojciec chrzestny i baby driver
No i takie rankingi od serca właśnie cenie. Myślałem, że materiał trwał z 10 min bo tak przyjemnie sie oglądało.
Dzięki za Twoją listę. Chociaż na mojej byłyby właśnie filmy Scorsese i Coppoli, to fajnie zobaczyć czyjeś inne odkrycia. Bo nigdy nie wiesz, czy przypadkiem nie opuściłeś jakiegoś "Powrotu żywych trupów", a teraz wiesz, że powinieneś go zobaczyć. Pozdrawiam.
Ed Wood!!!!!!! Zasłużył na to miejsce.
Jest na liście kilka filmów, które lubię.Kilka innych już inni wymienili. Jeszcze dodam od siebie "Mgła".
Super lista. W zasadzie, jeśli dodać podane przez Ciebie miejsca 21-30, to do ideału brakowałoby mi tylko Matrixa. Ty i całe towarzystwo z Napisów końcowych robicie kapitalną robotę, słucham Was zawsze podczas drogi do i z pracy. Pozdrowienia:)
Bardzo ciekawe zestawienie, nie oglądałem większości tych filmów, więc jest teraz okazja by niektóre z nich sprawdzić :)
13:18 bez przesady
No prequele nadaja sie do listy najgorszych
Sequele*
A sorry zle zinterpretowalam
Bardzo lubię twoje filmiki, robisz je bardzo profesionalnie. Pozdrawiam.
profesjonalnie* :)
10. Star Wars powrót jedi
9. Anichilacja
8. Transformers 3
7. Bird box
6. Iron Man 3
5. Thor ragnarok
4. Jhon wick ( nie mogę się zdecydować między częściami ale mogę powiedzieć że jest to moja ulubiona seria filmów)
3. Forest gump
2. Baby driver
1. Jestem legendą (uwielbiam klimat tego filmu a rola willa Smitha jest po prostu wyśmienita)
Jejku kocham cię za star wars❤️❤️
Moja ulubiona część to nowa nadzieja❤️
Jest to bardzo ciekawe zestawienie. O dużej części z tych filmów nigdy nie słyszałem
Mega ranking! Szczególnie że 50% tych filmów nie znam. Więc chyba Łukasz zaplanował mi 2 najbliższe weekendy :)
ps. Czy tylko ja w top 3 dałbym straszny dom 3 który za dzieciaka oglądałem tyle razy że pamiętam go scena po scenie, tekst po tekście? Ale mój ulubiony film ever to już większa rozkmina, na trzeźwo tego nie wymyśle!
Dzięki tobie poznałem dobre kino. Dziękuję
Piękna i eklektyczna, jak Twój gust filmowy, lista. Kilka filmów w niej jest też moimi ulubionymi The Thing, Alien, X2, Mad Max, Scott Pilgrim.
jezu 30 minutowy film łukasza AAAAA dziękuje ci
Świetne zestawienie !!!! Kilka pozycji (Alien, The Thing, Star Wars) znalazłoby sie w mojej top 10, w innej kolejności.. reszta to z pewnością ważne i zajebiste filmy...
Moja topka tak od ręki :
- trylogia Alien- Aliens- Alien 3
- Predator i Predator 2
- Star Wars (całe uniwersum),a zwłaszcza epizod V i Rogue One
- The Thing
- pierwszy Batman
- Starship Troopers (i całe uniwersum)
- pierwszy Kick-Ass
- Seksmisja
- Nic Śmiesznego
- pierwszy Jurassic Park
- Commando
- Apocalypse Now
- Platoon
- Split Second
- The Godfather
- Reservoir Dogs
- Deadpool
To tak na szybko..
z prequeli star warsów uważam że filmowo tak NAPRAWDĘ CAŁKIEM OBIEKTYWNIE najlepsza jest zemsta sithów i mógłbym zrobić o tym 20 minutowy film popierając te tezę , atak klonów jest najsłabszy z całej trójki a mroczne widmo ma epicką walkę w finale i ten motyw muzyczny... :P a tak swoją drogą szkoda że nie znalazł się tu pierwszy rocky :D
może i trylogia prequeli ma swoje wady ale Zemsta Sithów jest świetna
Generalnie czuje się jakbyś pożyczył mi kolekcje swoich VHS😎😎😎Nie podoba mi się połowa tych filmów, ale strasznie mnie jara twoja sentymentalna podróż omijająca trendy i to wszystko nad czym zachwyca się większość.
Szacun za wspomnienie o wytwórniach Universal i Hammer. Dla mnie zwłaszcza ta druga to czysty kult. Lekki minus za brak "Lśnienia" Kubricka. Dla mnie to najlepszy horror i film ever.
,,Tylko wariat może pokonać wariata ''👍👉👽
Łukasz, bardzo udane zestawienie, gratulacje. Dwóch, czy trzech filmów nie znam, Zapewne dlatego, że przypadły na okres, kiedy już nie byłem nastolatkiem, a jeszcze nie „dojrzałym mężczyzną“ ;) Z przyjemnością nadrobię. Pozdrowienia
też lubię komediohorrory :) szczególnie "Porąbani" :)
The Thing !!!, Batman!!, Highlander !!!Koszmar z ulicy....ja mieszkam na Saturna :)
Bardzo nietypowa topka, ale za to bardzo fajnie się oglądało. Rób tak dalej.
Przez osiemnastą pozycję nabrałem ochoty do zagrania w gta sa
Bękarty Wojny ❤ ❤ ❤ ❤!!!!!!!!
a propos ('es'' jest nieme). Ale to tylko detal, Łukasz. Z większością się zgadzam. Dałbym nawet trzydziestkę uwielbianych filmów; i bo gdzie seria genialnych filmów: 'Ucieczka z Nowego Yorku', "Atak na posterunek 13' i 'Oni żyją'?! Pomijając już geniusza Carpentera...?!
Zobaczyłem miejsce 20 i już wiedziałem, że to będzie zajebista topka i sam materiał :)
Gratulacje
I drugiej setki życzę
Powodzenia
Brak Władcy Pierścieni mnie zaskoczył.
Szczerze, od serca.
Same genialne filmy. Nie widziałem tylko Son of Frankenstein, czas wreszcie nadrobić.
Ja mam tylko trzy:
-Podziemny krag
-Matrix
-Chlopaki nie placza
Co to jest podziemny klub
@@przemysawczyz9247 no dobra jeblo mi sie ,sle juz naprawiome ;) thx
Fajne zestawienie, część filmów sam umieściłbym w swoim top-20/30/40 ... ale widzę, że wszystkie takie mroczne, żadnego tytułu z np. Sandrą Bullock :P, pozdrawiam i kolejnych 100k życzę!
Drugi raz oglądam bo bardzo mi się podoba że nie robisz listy pod publikę i nie boisz się że ktoś zaraz ci zarzuci brak gustu i NOPRZECIESZGDZIEJESTOJCIECCHRZESTNY
Ale 'Scott Pilgrim vs World' - TAK! Ile ja się naprosiłem, by mi ów nagrano na 'cedeka' (obok 'Obliviona'). Cudo! Amen[t]. A były to czasy, że się prosiło LISTOWNIE ludzi, coby nagrali Ci cokolwiek..
Gratuluje 100 000
Ja dam top 10, co prawda nie jestem koneserem filmów ale jakieś swoje ulubione mam.
10. Śmierć nadejdzie dziś
9. Lara Croft Tomb Raider: Kolebka życia
8. Push
7. Więzień labiryntu
6. Szybcy i wsciekli 5
5. Baby driver
4. Niezgodna
3. John Wick 1
2. Avengers 2012
1. Kapitan Ameryka: Pierwszy Avenger, czy tam Pierwsze starcie
Kiedyś dawno temu kupiłem Kolekcje potworów Universalu, pięknie wydane filmy + trzy popiersia tj Lugosi, Karloff i Cheney jr. Zapłaciłem bardzo niewiele, a teraz przebicie na używanych jest o kilkaset % no ale ten tego... Nie umialbym tego sprzedać 🙂
Szczerze myślałem żę też bedzię Koszmar z Ulicy Wiązów jako kultowy horror
Lista całkiem spoko. Jak dla mnie brakuje trochę takich tytułów jak Matrix, Requiem for a Dream czy Fight Club. Pomijając dodatkowo takie serie jak Predator, Terminator, Robocop, Critters, Koszmar z ul. Wiązów (i wiele innych które zapewne pominąłem), których jestem beznadziejnym fanem. A poza tym, coraz bardziej upewniam się w tym, że jestem jednym z niewielu ludzi, którzy wolą Armię Ciemności od Evil Dead :)
Nie brakuje, bo nie lubię specjalnie żadnego z tych filmów
@@lstelmach89 Dlatego pisałem "jak dla mnie". A poza tym, jak już wspomniałem wolę Armię Ciemności od Martwego Zła więc co ja się tam mogę znać :) Swoją drogą kiedyś najbardziej podobała mi sie pierwsza część, tak że gusty czasem lubią się zmienić. A tak wracając do listy. Nawet jeśli podawał byś mało albo nielubiane filmy i sensownie je argumentował, to jak tu sie do nich przyczepić? Lista całkiem spoko :) miłego dnia.
dlaczego scott pillgrim jest 19 miejsc za nisko?
..a gdyby nowoczesną muzykę i operatorkę, walnąć w jeden ciąg. Mam ponad czterdziechę na karku i myślę, że nowofalowej kinematografii też należy się jakiś numerek. Ergo - 'It follows". Film z przewrotnym (acz ważnym przesłaniem), muzyką [!!!] i zdjęciami.. Tedy /voila!/ pojawia się coś, co za mną chodzi..
Profeska Pana Łukasza. Udanego weekendu Panie Łukaszu!
Fajna topka, dziwi mnie tylko, że nie ma The Room ;)
Grubszy i bardziej chciwy. Najs :D
Fajny materiał, fajne subiektywne wybranie swoich ulubionych filmów. Ale po obejrzeniu całości zdziwiłem się w jednym, że nie wybrałeś tudzież nie masz dobrych wspomnień z tak genialnymi klasykami jak film " The Lord Of The Rings - Drużyna Pierścienia " przede wszystkim pierwsza część wliczając w to również 2 kolejne części. Natomiast kolejny film to Matrix. Mimo wszystko fajny materiał i pozdrawiam.
PS: @Łukasz jak oceniasz taką właśnie klasykę jak film mini-trylogia " The Lord Of The Rings ", tudzież moim zdaniem jedne z lepszych filmów w historii do dzisiaj.
Nie lubie
@@lstelmach89 Okej. Krótko i zwięźle :D.
Co do powrotu żywych trupów - lubie to ze jest w nim absolutnie wszystko o czym myślisz, mówiąc o zombie - ale mimo to, był to cholernie dziwny seans xD
Po dwóch latach zostało Ci 96 tys. subskrybcji 😟
Lepiej mieć mniej subskrypcji, ale więcej widzów, którzy są tutaj po coś :)
Świetna nieoczywista lista.
który polski film poza weselem chciałeś umieścić ?
On wahał się aby umieścić na tej liście "Smoleńsk"
ostatnia rodzina?
Hmm... Łukasz to Ty wiesz jaki wrażenia są po czystym LSD?
Zajebiście, mam co oglądać xD
Spytam z próżności, czy pomysł na to zestawienie pojawił się po tym, gdy podesłałem ci na Asku identyczne w wykonaniu Nostalgia Critica?
Czekałem na to
1.Strażnicy Galaktyki
2.Strażnicy Galaktyki vol.2
3.Avengers Koniec Gry
4.Avengers Wojna bez granic
5.Łotr.1
6.Indiana Jones Poszukiwanie Zaginionej Arki
7.Szybcy i wściekli 7
8.Spider-man Homecoming
9.Shazam!
10.Indiana Jones Ostatnia Krucjata
11.Spider-man
12.Spider-man 2
13.Szybcy i wściekli Tokio Drift
14.The karate kid
15.Pelé
16.Jurassic World Upadłe Królestwo
17.Powrót do przyszłości
18.Powrót do przyszłości 2
19.Hobbit Niezwykła Podróż
20.Thor Ragnarok
Nieeee jeszcze 4 godz czekania.
nie chce mi sie czekać ale i tak poczekam:)
Zawsze mnie ciekawiło jakie są twoje ulubione filmy.
Jak powiedziałeś "Son of Frankenstein" serduszko zabiło mi szybciej ;)
A gdzie piątek trzynastego?
Jest "Halloween"
W całej 30 (patrząc na przypięty komentarz) nie znalazłeś miejsca na żadną kubrickową produkcję? Nie są ci aż tak bliskie, czy nie uwzględniłeś ich ze względu na to, że , w przeciwieństwie do większości z tych przez ciebie wymienionych, nie dorastałeś z nimi?
dobre zestawienie mordo
Ty masz głos taki, że mógłbyś być lektorem.