يسعد مساك، جسور في الحلقة الماضية ساعد حاكم وهو كان من اسباب خروجه من السجن بعد نجاح العملية التي أدارها من السجن اللي خلت احسان يتدخل ويطلعه، الغراب كان غاضب جدا ويمكن اكتشف مساعدة جسور له، اعتقد هذا السبب اللي يخلي الغراب يبحث عن جسور
لا أعتقد أن ديفران سيستطيع الإيقاع بالغراب و والده عن طريق الفيديو ، لأن والده بالفعل كان يعلم ما سيحدث ، و دلالة على ذلك قصة قابيل و هابيل ، بالإضافة إلى أنه لن يسمح لأحد أن يدمر امبراطوريته لذلك يستحيل أن يعطي القيادة لابنه المقامر .و غير ذلك من الأحداث التي تبين على معرفته بالفعل بوفات ابنه من بينها وصول الرسالة الصوتية لديفران بعد موت ابنه مباشرة .
@@ShadowMedia أنا عندي احساس بيقول انو إسكندر هينقذ جسور عشان ايسال قالت لي اسكندر لو جسور حصلو علي حاجة انساني و اذا عرف انو ديفران سلم جسور للغراب فا أكيد زي ما أنا قلت انو إسكندر هينقذ ابنة جسور من الغراب و في 3 احتمالات بس أنا ما متأكد اذا واحد منهم هيكون صح ولا لا 1 انو ديفران و جسور متفقين عشان يعملو فخ للغراب 2 إسكندر سيقتل الغراب 3 والد الغراب هيكون مع ابنه عشان يتحدو مع بعض ضد ديفران و إسكندر و جسور
على عكس ناس كتير انا شايف ان الغراب هتكون شخصية مكملة في أحداث العبقري لانهم كل مره بيفتحوا في ماضيه وطبعا احنا لسه معرفناش كل حاجه عنه... ومش بعيد كمان هو الي يقتل ابوه عشان مثلا احسان هيكون هو الي قتل حبيبة الغراب وده توقع مني.. لكن اهم حاجه خلتني اقول ان الغراب مكمل انه شخصية موازية لديفران الاتنين عندهم مرض بيتعالجوا منه وتحس ان الغراب هو الشخصية الي ممكن يتحول ليها ديفران لو حبيبته ماتت... مبقولش ان الغراب هيكمل لنهاية المسلسل لكن هو هيطول لمدة اكبر من الي الناس متوقعاه
السلام عليكم ورحمة أللَّه وبركاته ، في اعتقادي كما أن الغراب قتل أخوه فمن الممكن سيتصرف بشكل أقسى تجاه والده ألذي رأى منه في مشهد الفيديو بين حاكم ووالده في قاعة السجن قبل إطلاق سراحه ديفران صرخ بصوت مؤلم عند نهاية المسلسل بعد سماع صوت جسور مع حاكم أخ الغراب في مقتل أخ ديفران وهو يقول ماذا تريدون مني ، هذه صرخة لحظة الجنون هل يسكت عليها ديفران لأن لولا جسور لما قتل حاكم الطفل أخ ديفران فتسريب المعلومة في المكالمة الهاتفية ومن دون علم والد ديفران ولا أم جسور ، يعني إسكندر من أين يعلم في أن يقتله حاكم !! بصراحة المسلسل ملخبط زيادة في الأحداث بين الجدية والسخافة والجنون عقول وآراء البشر تختلف من شخص لآخر ، تحياتي وإحترامي للجميع ،
الغراب عايز يوصل لجسور علشان جسور اتفق مع حاكم ضد الغراب وانه قام بعمل لحاكم علشان يكبر في نظر ابوه
انا منتظرة تحليل الحلقه 14 كل شوية ادخل اشوف الفيديوهات نزل او لا 😢😢 وكمان بدي تحليل اسماء وجسور
الحلقة نزلت
يسعد مساك، جسور في الحلقة الماضية ساعد حاكم وهو كان من اسباب خروجه من السجن بعد نجاح العملية التي أدارها من السجن اللي خلت احسان يتدخل ويطلعه، الغراب كان غاضب جدا ويمكن اكتشف مساعدة جسور له، اعتقد هذا السبب اللي يخلي الغراب يبحث عن جسور
حتا لو جسور انقذ نفسه يبق التعاون بينه وبين ديفران ممكن لانهم كده اتعادلوا جسور سلم بوران وديفران سلم جسور
مفيش مسار واضح لحد دلوقتى ،،الحفرة اول جزء كان الاحداث عائلية بشكل كبير و من الجزء التانى ابتدى الاكشن يكتر و العداوة اكثر شراسة
بالتوفيق يا افضل محلل تستاهل مليار مشترك
توقعت نفس كلامك برضوه🔥
حسيت اللي هينقذ جسور هيكون الاتنين مع بعض اسكندر و ايمره و ده هيخلي ديفران يتحول تماماً
حاسة ان جسور وديفران هيبقوا زي ياماش وفارتولو نفس البداية صالح كان سبب موت اخو وجسور كان نفس السبب
ممكن تحكيلنا متا عرض الحلقات بتركي مش بلعربي
لا أعتقد أن ديفران سيستطيع الإيقاع بالغراب و والده عن طريق الفيديو ، لأن والده بالفعل كان يعلم ما سيحدث ، و دلالة على ذلك قصة قابيل و هابيل ، بالإضافة إلى أنه لن يسمح لأحد أن يدمر امبراطوريته لذلك يستحيل أن يعطي القيادة لابنه المقامر .و غير ذلك من الأحداث التي تبين على معرفته بالفعل بوفات ابنه من بينها وصول الرسالة الصوتية لديفران بعد موت ابنه مباشرة .
احنا محبين حب بلا حدود شكلك انسيتنا🥺
الحلقة هتنزل بليل والله او الصبح علي اقصي تقدير ان شاء الله
حب بلا حدود
لو لحقت امنتجها هنزلها الليله بالكتير الصبح ان شاء الله
الغراب هيعرف ان جسور هو اللي ساعد حاكم انه يطلع +متفقدش الامل اللي خلي ياماش يسامح محسون مش هيخلي ديفران يسامح جسور 😂😂😂😂
يماش سامح ايفسون واتزوجها وخلف منها بنت ونفد اكين من العقاب العقل المدبر لقتل ادريس الدي هو جده وكمل حياته بعد كدا
@fetmhaliali9414
مش ايفسون محسون اللي هو معصوم
ايه قصدو هو سامح معصوم و سامح غصون كمان مع انها كانت طرف من اطراف المدبرين لمووت ادريس@@ProMoAmmar
ياريت في المستقبل الاتراك يغيرو من حته ان حلقة وحده في الاسبوع ويعرفو اننا في تقدم
مش فاهم تقدم ايه؟
نظام حلقة في الاسبوع ده مُتبع من زمااااااااان جدا في العالم كله
@ShadowMedia انا مش قصدي أن حاجه وحشه بس احيانا الواحد من كتر ما هو متشوق لاحداث بيبقا عاوز يعرف كل حاجه بسرعة
يارجل لا تفكر في نفسك بس
الممثلين والطاقم مش روبوتات يعني مش راح يشتغلوا 24 ساعة عشان شوقك
حلقة عثمان بقا النهاردة يا كبير
بمنتجها اهو وهتنزل الليله ان شاء الله
آخر أخبار تقول انه سيتم توقيف العبقري
أتمنى تشوفلنا صحة هذا الخبر لان انتشر بشكل كبير
اشاعه مش صحيح
@ShadowMedia صفحات رسمية قوية نشرت
عامة هم اصلا بياخدوا اجازة يعني باقي لنا حلقتين قبلها@@ShadowMedia
الموضوع عبارة عن غرامات بس
كده كده غالبا دي اخر حلقة السنة دي وهياخدوا اجازه اسبوع او اتنين لكن مش هيتوقف
@@ShadowMedia أنا عندي احساس بيقول انو إسكندر هينقذ جسور عشان ايسال قالت لي اسكندر لو جسور حصلو علي حاجة انساني و اذا عرف انو ديفران سلم جسور للغراب فا أكيد زي ما أنا قلت انو إسكندر هينقذ ابنة جسور من الغراب و في 3 احتمالات بس أنا ما متأكد اذا واحد منهم هيكون صح ولا لا 1 انو ديفران و جسور متفقين عشان يعملو فخ للغراب 2 إسكندر سيقتل الغراب 3 والد الغراب هيكون مع ابنه عشان يتحدو مع بعض ضد ديفران و إسكندر و جسور
على عكس ناس كتير انا شايف ان الغراب هتكون شخصية مكملة في أحداث العبقري لانهم كل مره بيفتحوا في ماضيه وطبعا احنا لسه معرفناش كل حاجه عنه... ومش بعيد كمان هو الي يقتل ابوه عشان مثلا احسان هيكون هو الي قتل حبيبة الغراب وده توقع مني.. لكن اهم حاجه خلتني اقول ان الغراب مكمل انه شخصية موازية لديفران الاتنين عندهم مرض بيتعالجوا منه وتحس ان الغراب هو الشخصية الي ممكن يتحول ليها ديفران لو حبيبته ماتت... مبقولش ان الغراب هيكمل لنهاية المسلسل لكن هو هيطول لمدة اكبر من الي الناس متوقعاه
اكيد إسكندر هينقذ جسور
السلام عليكم ورحمة أللَّه وبركاته ،
في اعتقادي كما أن الغراب قتل أخوه فمن الممكن سيتصرف بشكل أقسى تجاه والده ألذي رأى منه في مشهد الفيديو بين حاكم ووالده في قاعة السجن قبل إطلاق سراحه
ديفران صرخ بصوت مؤلم عند نهاية المسلسل بعد سماع صوت جسور مع حاكم أخ الغراب في مقتل أخ ديفران وهو يقول ماذا تريدون مني ، هذه صرخة لحظة الجنون هل يسكت عليها ديفران لأن لولا جسور لما قتل حاكم الطفل أخ ديفران فتسريب المعلومة في المكالمة الهاتفية ومن دون علم والد ديفران ولا أم جسور ، يعني إسكندر من أين يعلم في أن يقتله حاكم !!
بصراحة المسلسل ملخبط زيادة في الأحداث بين الجدية والسخافة والجنون عقول وآراء البشر تختلف من شخص لآخر ،
تحياتي وإحترامي للجميع ،