RESTAURANDO A MEMORIA LINGÜÍSTICA DE GALICIA.
Вставка
- Опубліковано 6 лют 2025
- En San Paio de Albán, no concello de Coles en Ourense, celebrouse outro acto da campaña En galego, agora e sempre, colocando unha placa conmemorativa á entrada do cemiterio en memoria de todas as persoas que alí descansan, recoñecendo o seu papel fundamental na transmisión da lingua galega e colocando tamén un epitafio en galego na tumba de Manuel de Dios, recoñecido musicólogo, como símbolo de respecto pola súa traxectoria e compromiso coa lingua e coa cultura galegas. O coro Amigos de Manuel de Dios, integrantes da Coral de Ruada, puxo a nota musical no seu recordo.
Essa campanha é muito importante para o reconhecimento da língua galega em todos os território físicos, culturais e governamentais de Galicia. É também uma homenagem às pessoas famosas ou não que contribuíram para o crescimento do país e para a sobrevivência de sua língua materna. As pessoas já falecidas devem ter suas lápides no seu idioma materno. Um idioma que sempre falou até sua morte. Viva a Língua Galega! ❤
¡como nos asoballaron, aldraxaron e humillaron os rapaciños nos escolás e na igresia por faltar en gallego! E non so eso, zumbábannos. Falo dos anos cincuenta. A lingua da miña mai ámoa ámoa e ámoa.