En Sevdiğim 20 Film!
Вставка
- Опубліковано 1 лип 2024
- Bugün izlenmesi gereken en iyi filmler veya film önerileri değil, en sevdiğim favori 20 filmi konuştum.
Güncel En Sevdiğim 20 Film: letterboxd.com/movirunner/lis...
Tüm Favori Filmlerim: letterboxd.com/movirunner/lik...
Merhaba ve hoş geldiniz! Bu videoda, size tüm zamanların en sevdiğim filmlerini paylaşacağım. Film tutkunları için harika bir içerik sunuyorum, bu yüzden sizi heyecanla bekliyorum!
Bu video, farklı türlerden ve dönemlerden gelen özel filmlerle dolu. Romantik komedilerden aksiyon dolu maceralara, bilim kurgu klasiklerinden gerilim dolu psikolojik dramalara kadar her şeyi bulacaksınız.
Bu filmleri seçerken dikkatlice düşündüm ve kaliteli içerik sunmaya özen gösterdim. Her bir filmi kısaca tanıtacak ve neden favorilerim arasında yer aldığını açıklayacağım.
Bana bu videoyu yapmamı sağlayan en büyük motivasyon, sizinle ortak ilgi alanlarımızı paylaşmak ve yeni film keşifleri yapmaktır. Yorumlarınızı bekliyorum, kendi favori filmlerinizi önermek veya bu filmler hakkında düşüncelerinizi paylaşmak için mükemmel bir yer burası.
Unutmayın, videoyu beğenmeyi ve kanalıma abone olmayı unutmayın. Böylece, gelecekte daha fazla film önerisi ve heyecan verici içeriklerle karşınıza çıkabilirim.
00:00 Açılış
00:30 Yüzüklerin Efendisi (The Lord of the Rings)
01:01 Whiplash
01:42 Drive
02:46 The Shining
03:39 American Psycho
04:17 Batman Begins
05:28 Spider-Man
06:22 Interstellar (Yıldızlararası)
07:56 Blade Runner 2049
08:40 The Matrix
09:09 The Godfather II
10:21 La La Land
11:19 Point Break
12:17 The Big Lebowski
12:59 Django Unchained
13:47 Scarface
14:22 Mad Max: Fury Road
15:20 Superbad
16:11 Pulp Fiction
17:01 Snatch - Фільми й анімація
- Saving Private Ryan (Steven Spielberg)
- A Clockwork Orange (Stanley Kubrick)
- Full Metal Jacket (Stanley Kubrick)
- Fight Club (David Fincher)
- La Vita e Bella (Roberto Benigni)
- One Flew Over the Cuckoo's Nest (Milos Forman)
- Blade Runner/Blade Runner 2049 (Ridley Scott/Denis Villeneuve )
- The Godfather Trigology (Francis Ford Coppola)
- The Shining (Stanley Kubrick)
- Pulp Fiction (Quentin Tarantino)
- Django Unchained (Quentin Tarantino)
- Inglourious Basterds (Quentin Tarantino)
- Hateful 8 (Quentin Tarantino)
- Lord of the Rings (Peter Jackson)
- Back to the Future (Robert Zemeckis)
- Memento (Chirstopher Nolan)
- The Dark Knight (Christopher Nolan)
- Interstellar (Christopher Nolan)
- Inception (Christopher Nolan)
Baya kötü liste
@@kinpsiuyol2593 neden?
Django unchained gibi ovarrated western filmi yerine Gladyatör Terminator 2 Yeşil yol gibi efsaneler olabilirdi
@@mertulu9983 zor ölüm 1 face off terminator 2 blade 2 bunlar efsane
Buz dağının görünen yüzü bunlar :D görünmeyen yüzünü keşfedin
İlk defa izliyorum videonuzu, diksiyonunuz ve konuşuşunuz çok keyifliymiș, abone oldum 👍
Uzun zamandır bekliyordum bu videoyu. Şimdi izliyorum 👍🏻
Adamsın sen tam da eski videolarını izliyodum
1. İnterstellar
2. American Beauty
3. İnception
4. Joker
5. Leon: Professional
6. Fight Club
7. Oldboy
8. Eternal Sunshine of the Spotless Mind
9. Her
10. Gece Hayvanları
11. Forrest Gump
12. Black Swan
13. Requiem for a Dream
14. Django: Unchained
15. Whiplash
16. Hachi
17. Esaretin Bedeli
18. İhtiyarlara Yer Yok
19. Drive
20. Tanrı Kent
+The Fountain
Adamsın Hakan abi çok hoş liste. Bu da benden gelsin (ilk 3 harici sırasız)
1- Godfather I ve II
2- Eyes Wide Shut
3- Taxi Driver
- 2001 A Space Odyssey
- There Will Be Blood
- Vertigo
- Psycho
- La La Land
- Pulp Fiction
- A Clockwork Orange
- Winter Light
- Whiplash
- Manchester By The Sea
- Blade Runner
- Goodfellas
- Vertigo
- No Country for Old Men
- Bir Zamanlar Anadolu'da
- In The Mood for Love
- Burning
Your list is a very cool list, Jack. 😊
Çok iyi liste
@@omerklncer5065 çok severim, özellikle inception'a bayılıyorum aklımdan kaçmış listeyi yazarken
Şimdi izleyebildim, yine harika bi video olmuş, senin la la land de yaşadığın duyguları ben de bazı filmlerde yaşıyorum kendi hikayemi , yaşadıklarımı beyazperde de görmek insanı çok duygulandırıyor, videolara da devam edersen bizim için çok iyi olur özlüyoruz seni👑
Güzel liste, emegine saglik 🤗
Yeni saçların hayırlı olsun abi yanlar kısalmış üstler her zaman olduğu gibi hoş durmuş yeni bir hava katmış sana ve sanki daha da mutlu gibisin bence bunun sebebi en sevdiğin filmler listeni çok hakim olduğun bir şekilde yorumlayışın. Sıhhatler olsun.
Çok teşekkürler :)
Hakan abi, videolarına bayılıyorum.
Bu vidyo beni baya etkiledi söylemiş olduğun bazı filmleri önceden izlemiştim,,, sen kaliteli filmlerden anlıyorsun kalitede kokuyorsun kaliteli işler yapıyorsun yolun bahtın acık olsun💖💖💖
Arayı fazla açma Hakan özledik.
İlk defa bir videonu izliyorum ve 5. Dakikasında abone oldum çok hoş sohbet bir insan olduğun belli. Gerçek hayatta karşılaşsak güzel sohbet döner aramızda diye düşünüyorum. Her neyse video için sağol sağlıcakla kal. 😊
Hoş geldin :)
Herkes atmış bu da benim top 10
1-The Dark Knight
2-The Master
3-Blade Runner 2049
4-Into The Wild
5-Drive
6-Incendies
7-La La Land
8-Cold War
9-Inside Lleywn Davis
10- The Fountain
Abi adamsın özledik seni adamsın umarın 1.000.000 abone olursun hedefim senin gibi film koleksiyoneri olmak umarım olurum like attım:)
Kalitenden bağımsız keyif aldığım filmler..
Bilim Kurgu
1. 2001
2. Interstaller
3. Inception
Akiyon
1. Terminator 2
2. Road Fury
3. Leon
Romance
1. Selvi Boylum Al Yazmalım
2. Titanic (Bu kategoriye aldığım için kızmazsin umarım 😊)
3. Eternal Sunshine of the Spotless Mind( Kate Winslet favori aktristim değil, denk geldi öyle :))
Horror
1. Psycho
2. Shinning
3. Seven
En iyi Fantastik Filmler
1. Lord of The Rings
2. Birincisi
3. Ikincisi 😁😁
Bir de kategoriden bağımsız çok sevdiğim filmlerdem birkaçtansini yazayım
● The Shawshank Redemption
● Life is Beautiful
● The Rock
● Brave Heart
● A Separation
● The Truman Show
● Ameros Peros
● L.A Confidential
Sanırım bi yerde durmam gerekli. :) Aklıma gelenleri yazdim..
Dostum işinde başarılısın tebrik eder ve daha aktif olma dileğinle
Harika bir liste olmuş. Blade Runner lar her bir kısmı, her bir detayıyla cyberpunk türünün en üst noktası. Ayrıca The Dude, Walter ve Donny de cidden harika yazılmış karakterler, The Big Lebowski nin kendi festivali olmasına şaşırmamalı :)
En Sevdiklerim:
İnterstellar
The Green Mile
Forrest Gump
LOTR: The Return of the King
Rocky
Spider-Man 2
Karışık Liste;
The Revenant
UP
Saving Private Ryan
Hacksaw Ridge
Toy Story 3
Fight Club
Joker
Nightcrawler
Sherlock Holmes
Terminator 2: Judgment Day
Spider-Man
LOTR: The Fellowship of the Ring
Scarface
The Lion King
Dunkirk
İkinci like benden Hakan abi çok güzel bir video olmuş eline sağlık :) Merakla beklediğim bir videoydu diyebilirim.
güzel kanal.. güzel değerlendirmeler.. girişteki müziği soran olmamış.
-Braveheart
-LOTR
-Indiana Jones
-Star Wars
-Matrix
-Terminator
-Rocky
-Arrival
-Alien
-Kill Bill
bonus
-Contact
-Catch me if you can
Merhaba Hakan Hocam, Safdie Kardeşlerin Uncut Gems ve Good Times fimlerini beğenmiştiniz, Özellikle Uncut Gems filmi favori fimlerinizin arasında yer aldı mı acaba?
Çok sevdim ama ilk 250’ye falan girer henüz.
Videonun sonundaki o mimik ve hareketler..Seni çok iyi anlayabiliyorum Hakan
Adamsın seviliyorsun kaliteli
En sevdiğim Filmler videosunu Drive ile açmak...
Efsanesin
Hocam daha sık video atsan keşke
Ciddi manada severek film yorumlarını takip ediyorum kolay gelsin...
Yeni tarzını çok beğendim hakan abi şekil olmuşsun video çok iyi
Teşekkür ederim :)
-The Good , The Bad and the Ugly
-The Shawshank Redemption
-The Green Mile
-Rambo (5 filmi de )
-For a Few Dollars More
-A Fistfull of Dollars
-Escape From Alcatraz
-Cold Hand Luke
-Star Wars 6
-Rocky( bütün filmler)
❤❤❤
1. Pulp Fiction 2. Good Fellas 3. Scarface 4. One flew over the cuckoos nest 5. The Spy who loved me ( James Bond) 6. The Godfather 7. The Usual Suspects 8. The Big Lebowski 9. The Sicilian Clan 10. Munich
aktris: natalie portman
aktör: tom hanks(mansiyon heath ledger)
yönetmen: kubrick (mansiyon darren aronofsky)
10-the big lebowski
9-dom za vesanje
8-rear window
7-the prestige
6-godfather
5-eyes wide shut
4-fight club
3-12 angry men
2-forrest gump
1-black swan
(mansiyon gora)
en iyiler değil bi şekilde en beğenilenler olarak benimkiler de böyle oldu ilk anda aklıma gelenlerle
Güncel En Sevdiğim 20 Film: boxd.it/2ID7W
Hastayım şu intro müziğine...
Hocam merhabalar, la la land' den bahsederken, buna benzer birşey yaşadım demişsin. Ben de burnt( çok pişmiş) filmini inanılmaz seviyorum aynı sebepten. Kaç kere izledim bilmiyorum şahsen. Yüksek potansiyele sahip olma, o potansiyeli batırma, insanlar ile iletişim kuramama, güvensizlik, mükemmellik takıntısı, kendine zulüm etme, sevgisizlik, asosyallik gibi şeyleri anlatıyor film ve tam olarak beni bana anlatıyor. Whiplash de mesela o temada bir film onu da çok seviyorum. Büyük ihtimalle orada da kendimi j.k simons ile yakın hissediyorum. Çünkü gerçekten iş konusunda öyle bir insanım ve tüm meslektaşlarım ve özellikle asistan olarak aldığım gençler ile ilişkimiz pek hoş bitmiyor 😅 Kişisel olan herşey daha güzel.
Benim listem şöyle
1-The Shining
2-Straw Dogs
3-Mulholland Drive
4-Pianist
5-Boogie Nights
6-Pulp Fiction
7-Green Mile
8-Funny Games
9-Goodfellas
10-Trainspotting
Favori oyuncu: Kurt Russell
Favori yönetmen: James Cameron
Favori 20 film listem;
1- Groundhog Day
2- The Lord of the Rings: Two Towers
3- Batman Returns
4- The Thing
5- Goodfellas
6- Back to the Future
7- The Good The Bad and The Ugly
8- G.O.R.A
9- Kimi no na wa
10- Requiem for a Dream
11- Spider-Man 2
12- The Hateful Eight
13- Toy Story
14- Aliens
15- Titanic
16- Jurassic Park
17- Cast Away
18- Shutter Island
19- Dersu Uzala
20- Whiplash
Abi özlemiştik süper geldi listemi yarın hazırlayıp paylaşırım ama yaklaşık 10 tanesi seninle aynı diğerlerini ayarlayıp toplu yazacağım eline sağlık yine kesin saçma sapan yorumlar gelecek EN SEVDİĞİM yazmana rağmen :)
1- Life as a house
2- Once upon a time in America
3-Rear Window
4-Paterson
5-The Hunt (Jagten)
6-One Flew Over the Cuckoo's Nest
7-Lock Stock and Two Smoking Barrels
8-The Great Gatsby
9-The Usual Suspects
10- Planet of the Apes (1968)
Söylediğin filmlerin hepsinin altına imzamı atacağım için söylemediklerinden bir liste yaptık, biraz kafa yandı ama çıkarmayı başardık bir top 10 :)
1. Amelie
2. guguk kuşu
3. Clockwork orange
4. Stalker
5.Dogville
6.City of deus
7.Hayat güzeldir
8.Matrix
9.Funny games
10.Unforgiven
Kim ne derse desin guguk kuşu çöp
@@tmxd261 büyüdün mü?
@@spinoza8935 büyüdüm
Hakan abi nisanda güzel filmler gelior umarım video çekmemezlik yapmazsın :D
İnşallah :D
Çok sıcak,samimi bir video olmuş.Emeğine sağlık. Bu arada bu yeni şaç modelinle Iwan Rheon'a çok benzemissin, yakışmış. Tekrardan teşekkürler bu güzel videolar için.
1-)Donnie Darko
2-)Amelia
3-)Oldboy(Kore yapımı)
4-)Love Letter
5-)Leon
6-)Manchester by the Sea
7-)Lake House(Kore Versiyonu)
8-)Grave of the Fireflies
9-)Tere Naam
10-)City of God
11-)Windstruck
Bu arada halen gençsin.
Tüm şirinler şirineyi si*sin diyemi şirin baba şirineyi yarattı
Bu muhabbet tanıdık geldimi
Daha sonra izle'ye eklemiştim, şu an liste oluşturuyorum. Güzel içerik, başarılar.
17.05'deki filmin ismini yaza bilir misiniz? Tam anlayamadım da.
The Big Lebowski. Teşekkürler...
Süper 👍🏿
güzel bi kanal,çoğu film kanallarından bin kat daha kaliteli
Kendi listemi paylaşmak istedim :) sırası fark etmiyor
1-Whiplash
2-The Rock
3-Pulp Fiction
4-Kill Bill 1
5-Contratiempo
6-Se7en
7-Zodiac
8-The İllisionist
9-Eyes Wide Shut
10-Shutter ısland
Harikasın!!
İntrodaki müzik LONDON GRAMMAR grubu NIGHTCALL şarkısı. Ama üzerinde oynanmış. Farklı bir versiyonu
aga bunların çoğundan önce gelecek bazı filmler: enemy at the gates (son müziğini dinler, yazılarına kadar okursun), benhur, the omega man-1971 (charlton heston oynamıştı, çocukluğumun favori filmi, tarihin ilk zombi filmi olabilir, çok severim bu adamı)
daha sık video bekliyorz
Özledik reis
Matrix benim de hayatımı değiştirdi,en sevdiğim filmlerden biridir.Tabi konusu ve derinliğini anlamam için biraz büyümem gerekti :D Liste yapmaya üşendim ne yalan söyleyeyim ama Will Smith'in Seven Pounds'u ve Mads Mikkelsen'ın oynadığı Jagten'ı çok etkilemişti beni.
''Kan çıkar bu listeden'' temalı Whiplash coverı yakışmış :))
Sırasız bir şekilde en sevdiğim 10 filmi yazıyorum.
The Fountain
İnterstellar
Star Wars (ilk 6 film sadece. geri kalanlarından nefret ediyorum.)
2001: A Space Odyssey
The Prestige
Crazy Stupid Love (guillty pleasure ama yapçak bişey yok çok seviyorum :D)
The Matrix
LOTR 1/2/3
Blade Runner/BR2049
Whiplash
Return of Hakan
Hakan kardeşim tenten bluray'ini aldım fakat özel seçeneklere giremiyorum.acaba farklı bir uygulamasımı var?
Menüde yer almıyorsa muhtemelen ekstası yoktur. Eğer 2. bir disk olsaydı onda olabilirdi ama sanırım tek disk seninki.
Menü de yer almıyo ama kapakta 90 dakika bonus features yazıyo.ayrıca tenten'in zaten 2 disklik versiyonu yok!
Acaba film bittikten sonra mı başlıyor 90 dakikalık ekstra?
@@MoviRunner teşekkürler kardeşim bi bakiyim!
1-Django
2-Yuzuk uclemesi
3-Pulp Fiction
4-Death Proof
5-Dark Knight Rises
6-Dark Knight
7-Hateful Eight
8-Babam ve oglum
9-The Last Samurai
10-Forrest Gump
11-Catch me if you can
12-Musallat 2
13-47 ronin
14-The Terminal
15-Dedemin Insanları
16-Bir Zamanlar Anadolu'da
17-Dabbe cin carpmasi
18-The Shawshank Redemption
19-Goodfellas
20-Leon
Ilk 3 sirasiyla en srvdigim 3 film digerleri karisik olarak siralandi yani en sevdigimden en sevmedigime gore degil.Bu filmleri en az 2 yilda bir izliyorum
Abi origin hikaye derken kahramanın oluşum sürecinden mi bahsediyorsun bu arada video süper olmuş
Aynen öyle, çok teşekkür ederim.
Asghar Farhadi seveni bir insan olarak, son filmiyle ilgili görüşleriniz nedir efeem? İlle de video çekecem derseniz ona da hayır demem elbet.
Filmlerin isimlerini aşağıda yazsanız güzel olur ..
Benim naçizane Top 20'm şu şekilde (kendi içlerinde bir sıraya sokmakta zorlandım çok ciddiye almamanızı tavsiye ederim) :
1-Ran (Akira Kurosawa-1985)
2-Apocalypse Now (Francis Ford Coppola-1979) (The Horror...The Horror...)
3-La Règle du Jeu (Jean Renoir-1939)
4-Smultronstället (Ingmar Bergman-1957)
5-Rear Window (Alfred Hitchcock-1954)
6-2001 : A Space Odyssey (Stanley Kubrick-1968)
7-The Leopard (Luchino Visconti-1963)
8-Blade Runner (Ridley Scott-1982)
9-12 Angry Men (Sidney Lumet-1957)
10-The Night of the Hunter (Charles Laughton-1955)
11-The Conformist (Bernardo Bertolucci-1970)
12-The Wild Bunch (Sam Peckinpah-1969)
13-La double vie de Véronique (Krzysztof Kieślowski-1991) (Bunun için Google'lamam gerekti)
14-Popiól i diament (Andrzej Wajda-1958)
15-Blue Velvet (David Lynch-1986)
16-Barton Fink (Coen Brothers-1991)
17-À bout de souffle (Jean-Luc Godard-1960)
18-In the Mood for Love (Kar-Wai Wong-2000)
19-Harakiri (Masaki Kobayashi-1962)
20-La Dolce Vita (Federico Fellini-1960)
Harika filmler, çoğunu ben de severim.
Farklı filmler gördüm teşekkürler 👍🏻
Popüler ve sektörel kültürün öne çıkarıp dayattığı filmlerin dışında seçilmiş ve bence en gerçekçi liste diyebileceğim bir film listesi görüyorum...
Wild Strawberries,Leopard,Harakiri, La Dolce Vita ❤❤
1- The Peanut Butter Falcon
2- The Prestige
3- Warrior
4- Source Code
5- Her
6-
Shutter Island
7- Mad Max: Fury Road
8- The Martian
9- Upgrade
10- I am Legend
11- Life is Beatiful
12-
The Pursuit of Happyness
13- Prisoners
14- Nocturnal Animals
15- 127 Hours
16- Rise of the Planet of the Apes
17- The Dark Knight
18- 1917
19- IT 1
20- No Country for Old Men
21- Ford v Ferrari
22- Rush
23- Deadpool
24- Saving Private Ryan
25- The Joker
26- Seven
27- Curious Case Of Benjamin Button
28- District 9
29- Forrest Gump
30- Green Mile
31- The Intouchables
32- The Departed
33-
The Road
34- Whiplash
35- Coach Carter
36- WALL·E
37- Good Will Hunting
38- 12 Years a Slave
39- Terminator 2: Judgment Day
40- Truman Show
41- Million Dollar Baby
42- Hachi: A Dog's Tale
43- Logan
44-
Cast Away
45- The Perks of Being a Wallflower
46- The Revenant
47- Bohemian Rhapsody
48- Catch Me If You Can
49- The Wolf of Wall Street
50- What's Eating Gilbert Grape
51- Charlie and the Chocolate Factory
52- American Sniper
53- Hacksaw Ridge
54- Southpaw
55- Zodiac
56- Enemy
57- Okja
58- Life
59- The Great Gatsby
60- The Impossible
NOT: Bu filmlerin hepsi birer başyapıt. Açıkçası ilk 10'dan sonra rastgele koydum. Eminim ki aralarında izlemedikleriniz vardır. Her türden film olmasına da özen gösterdim. Daha çok yeni yapımları sevdiğim için 2000'den sonrasını elimden geldiğince eklemeye çalıştım. Tabii ki aralarında daha eskileri var. İnanın daha yazacağım yüzlerce film var gibi geliyor. Zaten sıkılmasam gittikçe gidecekti. Bazı çok bilindik filmleri eklemedim. (The Pianist, The Shawshank Redemption, The Matrix, Interstellar vs.) Tarantino filmlerini de sevmediğim için listeye sokmadım. Sokacak olsaydım Pulp Fiction'ı sokardım. O da çok bilindik olduğu için yazma gereği duymadım. Onun dışında bu listeye bakıp da beğendiğiniz, izlediğiniz filmler olursa lütfen yazmayı unutmayın. Biraz yorumlarda tartışırız.. :)
Abi videolara hasret kaldık bari aylık film derlemesi falan yap
Batman Begins
The Dark Knight
The Dark Knight Rises
Snatch
Taxi Driver
The Godfather
The Godfather 2
Pulp Fiction
Goodfellas
A.R.O.G.
Benim favorilerim (belli bir sıralaması yok rastgele)
Pulpfiction
Killbill (vol1-2)
Freddy vs Jason (alakasız baya biliyorum 🙂)
Star wars (orijinal üçleme)
Rocky (seri olarak)
Yeşil yol
Otomatik portakal
Eşkiya
Lion king
Makas eller
Arog
Thing (John carpenter'in)
Superman'ı çok severim The christopher reeve box seti almamı önerir misin?
Superman 4 çok kötüdür, o yoksa al :)
Bir onun olduğu set birde onun olmadığı set var onun olmadığı seti alırım ilgin için teşekkürler.
Kanka yalnız değilsin o en son birbirlerine bakıp gülümsedikleri sahne sonra şarkının girişi siti ov sıtarr of ulan 😅 filme girdim ulan müzikalmiş çıkayım derken bi baktım ağladığımı görmesin kimse diye arabaya koşarak gidişim sonra eve kadar hüngür hüngür.. 😅
Abi the haunting of the hill house inceler misim?
Liste yapmak zor ama tartışmasız en sevdiğim film The Se7en benim için yapilmis en iyi film.
Buda benim listem dediğin gibi karakterleri benimsediğim filmler
1- The dark knight
2- pulp fiction
3- fight clup
4- southpaw
5- lord of the rings (tamamı)
6- pirates of the caribbean (3)
7- blade runner 2049
8- ınterstellar
9- the godfather (tamamı)
10- matrix (1-2)
The Dark Knight
Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl
The Big Lebowski
Children of Men
Halloween
Snatch
The Prestige
The Crow
Blade Runner
Rush
Happy halloween micheal
olay ufkuna en yakın film yıldızlararası sanırım ondan çok seviyoruz
Arkadaki raflara bitiyorum efsane 🤩
Sondaki sing street müziği ;)
Soundtrack benim icin de cok onemli
1-Holy Motors 2-Killing of a Sacred Deer 3-Funny Games 4-L'amant Double 5-Gummo 6-Antichrist 7-alphaville 8-Kung Fu Master(Agnes Varda) 9-Breathless 10-Enter The Void 11-400 Blows 12-Dogville 13-Isle of Dogs 14-IKIRU 15-Beyond The Black Rainbow 16-White Ribbon 17-History Of Violence 18-Maps to the Stars 19-Leviathan 20-Barry Lyndon
UA-cam önerilenlerde ilk kez güzel bişey buldum şaşırtıcı..
Abi bir film var adını bilmiyorum filmde bir şeyde başarılı olan insanları bir araya getiriyolar sonra içlerinde bir katil oluyor diğerlerini görünmeden öldürmeli oyun gibi filmin sonunda dünyanın yok olduğunu gösteriyolar adını söylersen çok sevinirim
Circle veya exam mı
Aklıma gelen favori filmlerimi yazıyorum
1)how to train a dragon
2)içimdeki yangın
3)ayrılık (sibel kekilli)
4)sabrina (audrey hepburn)
5)guguk kuşu
6)and justice for all
7)baba 1-2-3
8)spider man into spider verse
9)ateşböceklerinin mezarı
10)özgürlük yazarları
11)can dostum (fransız yapım)
1 hariç 10/10 liste
@@xagged doğru aslında bir şaheser sayılmaz ama kalbimde özel yeri var defalarca izlemişimdir 😁
Çizgi roman videoları gelecek mi?
Çizgi roman içerikleri üretmeyi bıraktım.
Fransızların hemen hepsi gerçekten çok iy dj ler. Kavinsky nin drive için yaptığı şarkı gerçekten unutulmazlar arasında.
Başlangıç müziğinin adı nedir çok hoş bişey
Kavinsky - Nightcall
Özlenmistin inşallah arşiv videoları da devam eder
Gladiator - epik filmler arasinda bas yapittir.
Kahramanın sonsuz yolculuğunu okumanı öneririm. Kolay gelsin
Ben de şu an aklıma gelen ilk 10'umu yazayım o zaman. Kendi içinde bir sırası yok tamamen rastgele.
1) Heat
2) Terminator 2
3) Blade Runner
4) Fight Club
5) Seven
6) Psycho
7) The dreamers
8) Doctor Strangelove
9) Batman: The Dark Knight
10) There Will be blood
Neredeyse benim ilk 20mim sadece the dreamers there will be blood yok
Doctor strangelove başyapıt
Buda benden gelsin sırasıyla :)
Eyes Wide Shut
Blade Runner
Blade Runner 2049
2001 A Space Odyssey
Sin City
Clash of the Titans
Batman v Superman
300
The Shining
The World's End
Shaun of the Dead
The Dreamers
Arrival
Watchmen
Scott Pilgrim vs the World
Django
The Silence of the Lambs
A Clockwork Orange
Pulp Fiction
The Matrix
Benim ilk 10'um
. Matrix
.Leon
.Green mile
.Hero
.Kill Bill
.Big fish
.The last samurai
.Whiplash
.Burnt
.Captain Fantastic ...
Keanu Reeves benim için büyük oyuncu karakter olarakta adam gibi adam
Interstellar tablosunu fırlatınca içim gitti :D
Yatağa attım sıkıntı yok :D
Hahahahassd
Hocam sende oss 117 filmleri varmı?
Maalesef.
Sende yoksa hiçkimsede yoktur.ama tavsiye ederim.piyasada da yok ilginç!
sonda çalan şarkıda kaldı kalbim sing street up merak edenler için
Filmlerin ismini yazabilirmisin ingilizce soyledigin icin kaciriyorum
boxd.it/2ID7W
Godfather 3e haksızlık etmeyelim
UA-cam un dibi konsol üssü
En Sevdiğim 5 Yabancı Film
Çılgın Max 4 Öfkeli Yollar 2015
Şeytanı Gördüm 2010
Kelebek Etkisi 1 2004
Evdeki Düşman 2009
Ölümcül Oyunlar 2007
En Sevdiğim 5 Yabancı Film 2
Geçmişi Olmayan Adam 1 2002
Arınma Gecesi 2 Anarşi 2014
Mezarına Tüküreceğim 1 2010
Korku Kapanı 1 2003
Kurt Kapanı 2 2013
En Sevdiğim 5 Yabancı Film 3
Terminatör 1 1984
Titanik 1997
Testere 1 2004
Yeni Ahit 2015
Teksas Katliamı 5 2003
En Sevdiğim 5 Yabancı Film 4
Geleceğe Dönüş 1 1985
Ölümcül Takip 2008
Koleksiyoncu 1 2009
Tepenin Gözleri 1 2006
Son Durak 5 2011
En Sevdiğim 5 Yabancı Film 5
Matrix 1 1999
Yaratık 1 1979
12 Maymun 1995
Küp 1 1997
Paralel Evren 2013
En Sevdiğim 5 Yabancı Film 6
Örümcek Adam 1 2002
Dejavu 2006
Dehşet Kapanı 2011
Balta 1 2006
Doğruluk mu Cesaret mi 2018
En Sevdiğim 5 Yabancı Film 7
Esaretin Bedeli 1994
Kara Şövalye 2008
Başlangıç 2010
Yüksek Tansiyon 2003
Lucy 2014
En Sevdiğim 5 Yabancı Film 8
Av 1 1987
Yeraltı Canavarı 1 1990
Mumya 1 1999
Soldaki Son Ev 2009
Mama 2013
En Sevdiğim 5 Yabancı Film 9
Dövüş Kulübü 1999
Akıl Defteri 2000
Kader 2014
Zaman Yolcusunun Karısı 2009
Ölüm Günün Kutlu Olsun 1 2017
En Sevdiğim 5 Yabancı Film 10
Cinnet 1980
Yaşam Şifresi 2011
Otel 1 2005
Salo ya da Sodomun 120 Günü 1975
Kana Susayanlar 2013
çok iyi oldu bu video
Gelmiş geçmiş en iyi film olarak nitelendiririm; The Deer Hunter (Avcı)
Sizin kadar film izlemesemde izlediğim iyi filmler şöyle
Soysuzlar Çetesi
The Shawsank
Seven
Diriliş
Titanik
Inception
The Meg
Görevimiz Tehlike - Yansımalar
U dönüşü
Interstellar öneririm
* Arka Pencere - 1954
* Yıldızlararası
* Money Ball
* Mad Max : Fury Road
* Matrix 1
* Hayalet Avcıları
* 12 Öfkeli Adam
* V for Vandeta
* Prometius 1
* Whiplash..
Aslında bir 10 daha rahat çıkar.
Ölü ozanlar derneği
Gözlerim Rocky'i aradı.
siz çok gençsiniz baba serisini izleseydiniz yaşınız da 40 üzeri olsaydı bu listenin 1 numarası da baba serisi olurdu..)