سناء جميل قالت أكتر من مرة في الحلقة دي إنها بتحب النظافة ولا تتحمل منظر الوساخة... يذكر أن مفيد فوزي عمل معاها لقاء في بيتها وكان بيرمي قشر اللب على السجادة بتاعتها❤
كانت احدى مميزات هذا الصحفي الراحل هي خاصية الالتصاق المزعج كالحلزون اللزج مع ضيوف اللقاءات وكأنه كان يخشى من أن يهرب منه الضيف. في الحقيقة ميزة فريدة هو من أبتكرها
لان احمد زكى مفيهوش غلطه كان كتله من الإخلاص والصدق والمثاليه وواضح أنها كذلك كدا علشان كدا انا بحبهم جدا الاتنين لأنهم شبه اعز الناس هو شبه بابا وهى شبه جدتى الله يرحمهم الاتنين
مستغرب ان سناء جميل عملاقة المسرح العربي لم تعرف معنى تجتر. 56سنة شكلها أكبر من ذلك. على العموم اللقاء قديم. 69سلمة تطلعهم كل يوم علشان تشوف نهر النيل . منتهى اللياقة البدنية. فنانة لا يشق لها غبار . ❤❤❤❤ كيف ضحت بالأمومة يثير عجبي. أين تعلمت الفرنسية؟!!. دور فضة المعداوي في الراية البيضاء قلب الطاولة فغير من ادورها الارستقراطية إلى دور ئعبوي جدا. اول مرة في حياتي اتذكر اسم الشخصية لعمل فني بعد عشرين عاما. كلمة ناس يقرع. من تقصد؟!!في الدقيقة 16. مفيد فوزي لزج وملتصق ومتكلف. كان زمان يعجبني ولكن الآن بعد الثورة مل شئ تغير. دخلت في داخلية ميرديديو هههههههههههه لماذا سكنت في مدرسة داخلية؟!! طول عمري بعرف الدموع. اللهم اجعله بخير لما نضحك. اللهم أستر!!! والدها محامي. تعلمت في المدرسة الداخلية التفاني في العمل. إحترام المواعيد. لا تتحمل منظر الوساخة. ❤❤❤❤
يا خبر يا استاذه سناء على كلامك الجميل المحترم . تعالى شوفى دلوقتى حال الفن و المجتمع بقى عامل ازاى . بس انا مش متفق معاكى فى موضوع عادل امام لانه زرع اخلاقيات سيئه فالجيل هو و سعيد صالح . عليهم من الله مايستحقوا
ايه الست العظيمه دي
ايه الاخلاق والفهم والعلم والادب
ايه الادراك والحب ده
كل ما سمع كلامها بحبها اكتر
عندها صدق وامانه اي عمل بتتاولوا لابد ان تعمله بكل صدق وامانه
ايه السيده دي كم انت عظيمه
سناء جميل قالت أكتر من مرة في الحلقة دي إنها بتحب النظافة ولا تتحمل منظر الوساخة... يذكر أن مفيد فوزي عمل معاها لقاء في بيتها وكان بيرمي قشر اللب على السجادة بتاعتها❤
تتصرف متخلف منو بجد
سناء جميل هي جميلة وقديرة ومحترمة بنحبها كتير الله يرحمها امين يارب العالمين فنان عظيمة بكل معنى الكلمة
محترم اووووي الاستاذ الكبير مفيد فوزي
وعسل وشربات سناء جميل
كانت احدى مميزات هذا الصحفي الراحل هي خاصية الالتصاق المزعج كالحلزون اللزج مع ضيوف اللقاءات وكأنه كان يخشى من أن يهرب منه الضيف. في الحقيقة ميزة فريدة هو من أبتكرها
😅😅😅😅😅ضحكت ضحك على تعليقك دنته فضيع
😂
😁🤣🤣🤣🤣
😂😂😂
😂😂😂😂ربي يسعدك نفس ملاحظتي عليه
الحاجة الوحيدة اللي بيجمع عليها الناس في كل الڤيديوهات هي سماجة مفيد فوزي😂
مش انتم بتقولوا احسنوا محاسن موتاكم ولا ايه ولانتم بس مجرد كلام وتعملوا عكسه زي نبيكم. الكذاب يا احفاد صلعم
أنا عكسك بأحبه
ولغتك العربية روعة
عايزين حلقه مفيد فوزي مع بليغ حمدى لو سمحت. وعدتنا من كذا سنه ترفعها وحتى الآن لم تفى بوعدك
مثقفة ومحترمة الله يرحمهت
رحم الله الإثنين
المحترمة❤😊
سبحان الله سمعت لها لقاء مع صفاء ابو السعود لما سالهها عن عادل امام ومفيد فوزي ويوسف شاهين
ما قالتش كلمه كويسه عليهم شكرت في احمد زكي جدا
لان احمد زكى مفيهوش غلطه كان كتله من الإخلاص والصدق والمثاليه وواضح أنها كذلك كدا علشان كدا انا بحبهم جدا الاتنين لأنهم شبه اعز الناس هو شبه بابا وهى شبه جدتى الله يرحمهم الاتنين
الله يا ست سناء بتمثلينى والله
مستغرب ان سناء جميل عملاقة المسرح العربي لم تعرف معنى تجتر. 56سنة شكلها أكبر من ذلك. على العموم اللقاء قديم.
69سلمة تطلعهم كل يوم علشان تشوف نهر النيل . منتهى اللياقة البدنية.
فنانة لا يشق لها غبار . ❤❤❤❤
كيف ضحت بالأمومة يثير عجبي.
أين تعلمت الفرنسية؟!!.
دور فضة المعداوي في الراية البيضاء قلب الطاولة فغير من ادورها الارستقراطية إلى دور ئعبوي جدا.
اول مرة في حياتي اتذكر اسم الشخصية لعمل فني بعد عشرين عاما.
كلمة ناس يقرع. من تقصد؟!!في الدقيقة 16.
مفيد فوزي لزج وملتصق ومتكلف. كان زمان يعجبني ولكن الآن بعد الثورة مل شئ تغير.
دخلت في داخلية ميرديديو هههههههههههه لماذا سكنت في مدرسة داخلية؟!!
طول عمري بعرف الدموع.
اللهم اجعله بخير لما نضحك. اللهم أستر!!!
والدها محامي.
تعلمت في المدرسة الداخلية التفاني في العمل. إحترام المواعيد. لا تتحمل منظر الوساخة. ❤❤❤❤
بينط من سؤال ل سؤال ملهوش أي علاقة باللي قبله، عجيب جدا
انسانة وفنانة ذكية فسرت الكلام عن الصديق فهمتها وهي طايرة ( حي بس ميت بالنسبالي)
5:41 😂😂😂 ازاي يعني
فنانه لم لن ولم ولا تتكرر ابدااااا
الله ينيح روحها
فنانه عظيمه بتخيط وبتقرا ومثقفه وبتشغل في البيت كم انت فنانه عظيمه عالميه
يا خبر يا استاذه سناء على كلامك الجميل المحترم . تعالى شوفى دلوقتى حال الفن و المجتمع بقى عامل ازاى . بس انا مش متفق معاكى فى موضوع عادل امام لانه زرع اخلاقيات سيئه فالجيل هو و سعيد صالح . عليهم من الله مايستحقوا
فعلا وخاصه بعد مسرحيه مدرسه المشاغبين
لا سعيد صالح غير يمكن وهو لسه صغير وطايش انما بعد كده معملش كده ابدا
المقدم في كل لقاءاته بقفاه ليه كذا 😂ذكرني بجدتي وهي تحاسبني على كل شي
سناء جميل ست راقيه واضحه
بس هو مفيد ده اتشهر انه اعلامي بأي اماره يعني😂
كمية احساس وايجابية رائعة وكبيرة ..
لكن مفيد .. للأسف يطلع من سؤال ويروح لسؤال ثاني ..
حرمنا بصراحه من الاستمتاع صراحه
فين مسافة الأمان يا مفيد
الفنانة كانت شوية و حتضرب المذيع و الله معاها حق كيف النبات جماد هوه خانه التعبير بس هيا فوقته و خليته يرتعب😂
تخبي عمرها خوفا من الحسد وكمان نفس سنها تلاقيهم اكبر منها ليس كم عمري ولكن شكلي وصحتي هي المهم لا عمري
مش يخشاني لانه مهذب اوي.. بس يخاف يحرجني
كنتي ومازلتي ست الكل
اسئلة مفيد فوزي مستفزة اوي اسمو مش علي مسمي مفيىد وهو مش مفيد😅
اللغة العربية عند هذا المذيع ركيكة رغم محاولاتة إظهار عكس ذلك ناهيك عن الأسئلة للمقابل وصياغتها الغبية واستخدام كلمات في غير محلها مثل تجتر !!
لازق جدا جدا وشه بوشها مسافة اتنين سانتي
ءت جدعه. جدا وصريحه. ياعم المذيع انت مستفز. بجد. 😂
ليه لازق فيها قوي اعطيها مسافه ماعندك ذوق
يمكن ممكن تكون مش لابسة السماعة اذن الله اعلم
جميله جدا. والمذعرزلبششذشكل