Rebeliom do Inframundo - A humildade tem um preço (Prod. Frank Huxley)
Вставка
- Опубліковано 26 січ 2025
- 🔥 A MUMILDADE TEM UM PREÇO 🔥
A @rebeliomdoinframundo publica "A humildade tem um preço" producido por @frankhuxley , novo adianto do seu trabalho, ILEGAL, disponhible o 27/02/2019 em todas as plataformas dixitais.
Umha obra audiovisual de @sergiosteelgup
➡ RSS
🎧 open.spotify.c...
💻 / rebeliomdoinframundo
📱 / rebeliomdoinframundo
🐦 / rebeliomdoinfra
-
Aberta contrataçom: Galunk Producións
info@galunk.com | (+34) 678 436 339
#REBELIOMDOINFRAMUNDO #LUMEREBELIOM #ILEGAL #LUME
Esta xente segue a elevar o rap galego ate o mais alto, lume e rebeliom 🔥
Ghrandes! Sodes uns ghrandes!!! Lumeeeeee 🔥🔥🔥🔥
Máximo amor!
Máximo respeito!
Nom há palavras, brutal coma sempre 🔥♥ A espeita do discazo 🔥
Game Over. 🔥
desde Catalunya, increible!!
Moltes gràcies família!
Sodes o puto mellor
Fodido temazo, sodes uns xenios
Lume!!!!!
Sodes o orgullo do rap em galego
Increíble, esto si es repartir arte, pelos de punta
Grandes coma sempre
Sodes increíbleS!!!
Sodes uns grandes LUMEE OSTIAAA
next level,irmaous,a gora sinn
Hitazo 💎💎💎
Ben xogado!!
Congratulations from Spain
Dalle lume
Oleeeeeeeeée
Temazo. Poñendo Galiza no mapa!
Lume e Rebeliom 🔥
muy duro
Nom emtendo como non ten mais reproduzons
Yaaaas!!!!
Enormes coma sempre!🔥
Molaria que subirades as cancións coa letra
Brutal chicos 🔥🔥 todo el amor y fuerza desde BCN!
❤encAntame a sua forza
🔥❤️
Tremendismo tema
BRU-TAL!
Tremenda xoia
Putos amoooos!!!! \m/ viva Galiza ostia
respeto para esta gente !!!! menuda producción frank.... LUME E REBELIOM !
Brutal💥
👏👏👏
Temón
meimadriña
🤘🤘
brutal! buenisima letra y mucha energia. Mi enhorabuena!
Grandes!!se puede conseguir la sudadera de ilegal?gracias!
sí, teñen tenda on line. tes o enlace no seu canal. (eu pillei a sudadera e os 2 discos)
Madre mia!!! Temazo tras temazo, sois grandes.
Enhorabuena por el pedazo videoclip!!!
Sodes enormesss
lumeee!!
Sodes a ostia, seguide así
Si eu son as minhas dicisions.
O melhor do rap galego, com um revisor que purgasse algumas palavras como "desconsuelo" ou "curro", por exemplo, estaria superior. Igualmente, grande trabalho e cada dia melhor.
Discrepo desa suposta corrección... Así é como sae e como debe estar!
@@rgzfuentes, podes discrepar o que quiseres. Eu não me conformo com menos que com o que têm no rap em outras línguas (esses polem as suas letras para serem o mais perfeitas possível).
Sou consciente das deficiências do nosso sistema educativo, da deturpação da nossa língua e do futuro que lhe espera (sobretudo se seguimos por onde vamos). É mais, sou consciente de que, desde a ignorância (espero que seja o teu caso) ou desde o "passo de tudo" propositado dos que lhes importa uma merda a nossa língua, como é o caso dos partidos estatais, cujo discurso é "ao galego tudo lhe vale, o galego pode falar-se a eito, é assim, rural, de monte, sem correção, sem valor...".
Eis aqui o meu comentário, sempre respeitando o trabalho de Rebeliom, apoiando a sua música, mas sendo crítico. Para mim não existe o "tudo vale", eu amo a minha língua, a minha terra, as minhas origens e vou lutar para dar o melhor de mim e para ajudar o que puder a melhorar a nossa péssima situação.
O discurso do "tudo vale" tem de acabar para que o galego tenha futuro. O galego é a minha língua e não é castelhano nem neocastrapo. Se seguimos a linha do "como sae e como debe estar" acabaremos falando castelhano todas e todos. Usa a cabecinha, lê um bocado sobre sociolinguística, informa-te se não és capaz de ver a realidade na que vives.
Em resumo, reitero o meu apoio ao grupo, sem dúvida o melhor grupo de rap galego em andamento, e também reitero a minha crítica/observação. Que corram as palavras: lume e rebeliom!
@@TerraNosOlhos Está moi ben todo iso que comentas, pero un auténtico artista comunícase do xeito no que se comunica normalmente, e o feito de que aparezan dous castelanismos non é razón para falarmos de "castrapo" no que respeita a esta canción. Lembremos que é unha canción, non una ferramenta política.
@@rgzfuentes, permite-me que discrepe mais uma vez. A música é uma arte, igual que a literatura. Tu crês que o poeta se expresa na sua poesia igual do que se expressaria em papel? O rap é poesia e música, a mistura de duas artes.
Dito isto, um artista expressa-se através da sua obra, e esta não tem de ser o reflexo perfeito da fala diária. Ou pensas que os de Rebeliom rimam quando falam entre eles, com a sua família ou contigo se os vês pela rua? A arte permite transgredir, permite superar o diário para fazer algo novo, algo que supera as restrições do "real".
Para além disto, por suposto que estamos ante uma ferramenta política. Todas as artes foram dominadas pela política quando superaram os moldes clássicos, todas carregam um componente político, de protesto a nível individual, coletivo ou ambos. Curioso que menciones isto no caso de Rebeliom, é um dos grupos com mais carga política dos que conheço.
Bom, o dito, lamento não poder concordar contigo, a (de)formação pofissional impede-mo. São demasiados anos a estudar e analisar a arte, os discursos, a vida... é algo que sempre me acompanha e me acompanhará até a morte.
@@TerraNosOlhos Vaste moi lonxe, amigo. Eu só quería puntualizar que, a fin de contas, éme igual que apareza "desconsolo" ou "desconsuelo"; se o autor quíxoo así, el é dono das súas verbas. Pareceume curioso que, como parte da túa opinión sobre a canción, tivese un peso tan específico o feito de ter utilizado un par de castelanismos.