Розмір відео: 1280 X 720853 X 480640 X 360
Показувати елементи керування програвачем
Автоматичне відтворення
Автоповтор
Bra video 👍
Du måste vända på dina blocknycklar. Det för otur med sig att ha dom bak å fram 😂😂 tack för en bra film. Ny följare
Bra film å smarta ider du har kommer ta efter torkarblad. Mek olja är kanon bra även elektriker oljan tror den heter så .Ha de gutt
Fortsett og lag sånne filmer veldig hyggelig det. Hilsen Den7vendefarivedhaugen i Halden.
27:10 Är det inte rakskruna drev? Då kommer det alltid låta lite, men som du säger helt ofarligt😁
Flådigt! Svetsen såg bra ut. Jag har Biltemas gamla och har byggt massor med den. Även svetsat mycket rost. Det enda negativa är slangpaketet och pistolen. Den är billig. Min har fast slangpaket… Din såg bättre ut! Har den Europakoppling?😁
Ja jag tittade lite på dina svets filmer innan jag köpte den 😁 det är löst slang paket och tror det är standard koppling🤔
Behöver hjälp med min t22 i Sthlmstrakten.. Var håller du till?
30 mil dit så tyvärr 🤷🏼
@@hedstr3m fyfaan..
34:54 kostade grållen 5k och va utanför Husqvarna?😎
Säg inte att det va du ? 😂
Bra video 👍
Du måste vända på dina blocknycklar. Det för otur med sig att ha dom bak å fram 😂😂 tack för en bra film. Ny följare
Bra film å smarta ider du har kommer ta efter torkarblad. Mek olja är kanon bra även elektriker oljan tror den heter så .Ha de gutt
Fortsett og lag sånne filmer veldig hyggelig det. Hilsen Den7vendefarivedhaugen i Halden.
27:10 Är det inte rakskruna drev? Då kommer det alltid låta lite, men som du säger helt ofarligt😁
Flådigt! Svetsen såg bra ut. Jag har Biltemas gamla och har byggt massor med den. Även svetsat mycket rost. Det enda negativa är slangpaketet och pistolen. Den är billig. Min har fast slangpaket…
Din såg bättre ut! Har den Europakoppling?😁
Ja jag tittade lite på dina svets filmer innan jag köpte den 😁 det är löst slang paket och tror det är standard koppling🤔
Behöver hjälp med min t22 i Sthlmstrakten..
Var håller du till?
30 mil dit så tyvärr 🤷🏼
@@hedstr3m fyfaan..
34:54 kostade grållen 5k och va utanför Husqvarna?😎
Säg inte att det va du ? 😂