Tobey Maguire Forces Guy to Eat Expired Spider Man Cereal

Поділитися
Вставка
  • Опубліковано 23 січ 2022
  • Influenced by Dexerto - The world was thrilled with the release of Spider-Man: No Way Home. And now it looks like one fan decided to bet against himself, where if Tobey Maguire appeared in the movie for more than five minutes, he would eat a 20 year old box of Spider-Man cereal. Well, if you saw the movie.. You can assume what happens next. Our thoughts and prayers for your stomach, king.
    Influenced By Dexerto offers funny Twitch highlights, wholesome UA-cam moments, most recent TikTok trends, and the most compelling influencer news and streamer news on the web. Influenced By Dexerto is an internet-based reporting group that provides viewers with breaking news and exciting news, about the web’s favorite influencers and internet personalities. Covering UA-cam stars like MrBeast, Valkyrae, Logan Paul, PewDiePie, Jake Paul and Pokimane, as well as titans of the streaming industry like Dr Disrespect, xQc, Corpse Husband, Dream, TimTheTatman, and TikTok stars like Charli D’amelio, Khaby Lame, Addison Rae, and Bella Poarch. With UA-cam Shorts uploaded daily and multiple deep-dives a week, Dexerto offers a more in-depth look at the burning questions of internet culture. Get even more news by subscribing and ringing the bell - and don’t forget to follow Dexerto’s social media for all things Influenced!
    SUBSCRIBE TO OUR CHANNELS:
    ► Influenced by Dexerto - ua-cam.com/users/influencedb...
    ► Dexerto CS:GO - ua-cam.com/users/dexertocsgo
    ► Dexerto League of Legends - ua-cam.com/users/dexertoleag...
    ► Dexerto Call of Duty - ua-cam.com/users/dexertocall...
    ► Dexerto VALORANT - ua-cam.com/users/dexertovalo...
    FOLLOW DEXERTO ON SOCIAL MEDIA:
    ► Twitter - Dexerto
    ► TikTok - www.tiktok.com/@dexerto
    ► Instagram - Dexerto
    ► Facebook - Dexerto
    WITH THANKS:
    Host: Chris P wggchrisp
    Editor: Harry harry_w94
    I eat a bowl of 20 year old Spider-Man cereal ua-cam.com/video/fALThBxqh6U/v-deo.html
  • Розваги

КОМЕНТАРІ • 123

  • Hey Hey
    Hey Hey 3 місяці тому +793

    So what the heck is up with the title? I didn’t see Tobey Maguire force feed someone.

    • jibanyan awesome JMAX
      jibanyan awesome JMAX 3 місяці тому

      @condoctor 1 People just keeping scrolling or it somehow it randomly appears on their page and the title attracts them.

    • Kiki
      Kiki 3 місяці тому

      @EmpiresEGG hello fellow egg

    • condoctor 1
      condoctor 1 3 місяці тому +1

      Wtf how do you click bait in shorts lmao

    • UNKNOWN USER
      UNKNOWN USER 3 місяці тому

      Ikr

    • EmpiresEGG
      EmpiresEGG 3 місяці тому +1

      Clickbate word play

  • cormac
    cormac 3 місяці тому +164

    Missed the part Tobey forced him to eat it

    • Ren_1529z
      Ren_1529z 3 місяці тому

      @letmynutzgo holy shot

    • letmynutzgo
      letmynutzgo 3 місяці тому

      Tobey held me against my will.

    • Ren_1529z
      Ren_1529z 3 місяці тому +2

      He missed the part where that’s his problem

    • STRAY MC
      STRAY MC 3 місяці тому +5

      Loved the part when Tobey forced him to eat, you should definitely watch it again

  • Muhamad Syahmi
    Muhamad Syahmi 3 місяці тому +143

    The guy be like: oh shit... Never thought it's gonna be this way... Anyway "munching on 20-years old cereal"

  • Team Crupt
    Team Crupt 3 місяці тому +4

    The fact he said “ I’m not in pain yet “ bro that had me rolling

  • El Gwapo
    El Gwapo 3 місяці тому

    For those who know, that cereal was fire🔥🔥🔥

  • Agentbravo1716
    Agentbravo1716 3 місяці тому +55

    The title is so misleading, you should really change that before someone reports you

  • Dreamist Alt
    Dreamist Alt 3 місяці тому +3

    Jesus christ, that box of cereal is older than me

  • Bizzybtw
    Bizzybtw 3 місяці тому +2

    Oh shit! At first, I thought he meant 20 day, but 20 years is way too old.

  • Cameron Ford
    Cameron Ford 3 місяці тому +5

    Holy shit I remember having that type of cereal, shit was bomb

  • WeerAwesome YT
    WeerAwesome YT 3 місяці тому +6

    Disney saw this man's video and was like "IS IT TOO LATE TO GET TOBY OUT?!"

  • UnDefeatableYT
    UnDefeatableYT 3 місяці тому +13

    Please don't clickbait. We don't this from you guys

  • Mystogan
    Mystogan 3 місяці тому

    I remember eating that bad boy when I was a kid it came with a small little photo slider as it’s toy 😂

  • MUHAMMAD NAJMI ALIFF BIN NAZIF
    MUHAMMAD NAJMI ALIFF BIN NAZIF 3 місяці тому +22

    Tobey : I missed the part where thats my problem.

  • The Last partypooper
    The Last partypooper 3 місяці тому +2

    My favorite part is when toby force fed soneone

  • Voltzy
    Voltzy 3 місяці тому +6

    He is a true fan!!

  • Smart One Plays
    Smart One Plays 3 місяці тому

    Me sees the title
    Also me:As expected from Bully Maguire

  • Cliff
    Cliff 3 місяці тому

    I liked the part when they showed Tobey forcing hat guy

  • Legothing
    Legothing 3 місяці тому +1

    A legend at work

  • Loose goose
    Loose goose 3 місяці тому +1

    A 20 year old box of cereal isn’t as bad as a 40 year old bag of chips.

  • SmallHouse
    SmallHouse 3 місяці тому

    I scrolled from this vid before he said box of cereal, I came back and was like, hol’ up, wait a minute

  • Un known
    Un known 3 місяці тому

    The oldest food I ever ate was a 6 year old expired Nutella.

  • Pokey Boy234
    Pokey Boy234 3 місяці тому

    Nice video keep up the great work

  • Richard Perea
    Richard Perea 3 місяці тому +2

    He didn't force him bruh wtf.

  • Jester Plays Games
    Jester Plays Games 3 місяці тому

    Omg that cereal used to be ballin

  • J. McConnell
    J. McConnell 3 місяці тому

    Tobey Maguire didn’t force anyone to do anything wtf

  • ChrisTheMonkeBoy
    ChrisTheMonkeBoy 3 місяці тому +2

    When did Tobey do this

  • Tt _clockwork
    Tt _clockwork 3 місяці тому

    FairPlay to the lad

  • Slimyorange
    Slimyorange 3 місяці тому

    Spider man no way home was amazing

  • ThatOrdinaryGuy
    ThatOrdinaryGuy 3 місяці тому

    So he didn't really force him to

  • TacticalNuggets
    TacticalNuggets 3 місяці тому +12

    That guy looks like he lives with his Mother and loves to play Super Mario all day at the age of 31.

    • Piyush Shedke
      Piyush Shedke 2 місяці тому

      @letmynutzgo k

    • Piyush Shedke
      Piyush Shedke 2 місяці тому

      Thought he was a girl at first ngl

    • letmynutzgo
      letmynutzgo 3 місяці тому +1

      I don't actually play games much honestly.
      thank you for assuming something negative about me. Shows that you need to put someone else down to feel better about yourself.

  • Eric Park
    Eric Park 3 місяці тому

    Tobey after seing this : I'm gonna put some dirt in your eye...
    (Meets face to face) Lead me to your editor, and tell him to check his source next time.
    (After thrashing the studio) Look at little Trash Junior, wanna cry?

  • Lone Wolf
    Lone Wolf 3 місяці тому

    He did it himself

  • Pavan
    Pavan 3 місяці тому

    It wasn't Tobeys fault

  • Eben Knox
    Eben Knox 3 місяці тому

    Dude looks like tobey meguires mj

  • spicyboiviper-1
    spicyboiviper-1 3 місяці тому

    Why he look like Mary Jane 😂

  • David Filipović
    David Filipović 3 місяці тому

    He should of ata it with spoiled milk too

  • EREM_DA4K
    EREM_DA4K 3 місяці тому

    What an absolute Chad

  • Ryken3000
    Ryken3000 3 місяці тому

    Gmm over here eating stuff older 😂

  • Opsoo
    Opsoo 3 місяці тому

    Tobey Maguire forced him to do this? What a clickbait title

  • Ziggy
    Ziggy 3 місяці тому

    Dexerto should stick far far away from clickbait

  • snippet
    snippet 3 місяці тому

    We onse found 22 year old kit Kats at work and we all ate a small piece of it

  • kishi
    kishi 3 місяці тому +1

    True fan.

  • Tyrax!
    Tyrax! 3 місяці тому

    Ya sure he got forced to eat it ok ok

  • Kyren Eaddy
    Kyren Eaddy 3 місяці тому

    yooo i remember this box lol

  • your'r father that left you
    your'r father that left you 3 місяці тому +1

    I have one of those in my house not eatin. Is it worth money

  • Optical21
    Optical21 3 місяці тому

    What the heck the title, this can be sue for defamation

  • Nicklas Christiansen
    Nicklas Christiansen 3 місяці тому

    🤣🤣🤣🤣😭

  • JELLY MAN
    JELLY MAN 3 місяці тому +1

    The fucking best click bait by the heading 👏

  • Tintin Jailhouse
    Tintin Jailhouse 3 місяці тому

    Or a true geek!!!!😭😭😭😭😢😢😢

  • Doom Enjoyer
    Doom Enjoyer 3 місяці тому

    Please don’t clickbait us

  • Roach
    Roach 3 місяці тому

    He has the average body of a spiderman fan

  • Cbro-fun:D
    Cbro-fun:D 3 місяці тому

    TOO EASY!

  • Z3RO
    Z3RO 3 місяці тому +3

    Nice clickbait bud👍

  • StephPr0dz
    StephPr0dz 3 місяці тому +9

    i can imagine the roblox sound effect going nom nom nom

  • Diwa OSCAR
    Diwa OSCAR 3 місяці тому

    Its a bet, wtf

  • Dane Loya
    Dane Loya 3 місяці тому

    Yummy

  • boondockmac
    boondockmac 3 місяці тому

    Nice loop tho

  • Lé Cat
    Lé Cat 3 місяці тому

    The title is just bruh

  • MrScience Panda
    MrScience Panda 3 місяці тому +1

    Bruh the video is a total clickbait

  • TheXboxHotMic
    TheXboxHotMic 3 місяці тому

    Didn't even put spoiler warnings

  • Petar Blagojevic
    Petar Blagojevic 3 місяці тому

    WHAT IS THAT

  • I Comment On YouTube Video’s
    I Comment On YouTube Video’s 3 місяці тому

    Insane clickbait btw

  • A Person
    A Person 3 місяці тому +1

    Lol

  • Ping
    Ping 3 місяці тому

    Damn

  • Maximilian v
    Maximilian v 3 місяці тому +2

    The title bait is pathetic grow up

  • RishYT
    RishYT 3 місяці тому

    So dependent

  • Cola Bottle
    Cola Bottle  3 місяці тому

    Spoilers man

  • IMAge_
    IMAge_ 3 місяці тому

    Maybe change the title?

  • MeWhenYourMom
    MeWhenYourMom 3 місяці тому +1

    Clickbait.

  • Paula Greene Candinio
    Paula Greene Candinio 3 місяці тому +2

    Wow spoilers

  • ᶠYͧoͨᵏu
    ᶠYͧoͨᵏu 3 місяці тому

    Gigga Chad

  • IDK_DJ1
    IDK_DJ1 3 місяці тому

    SPOILERS

  • Success Oghenedoro
    Success Oghenedoro 3 місяці тому

    Click bait title

  • CherryBomb
    CherryBomb 3 місяці тому

    Tobey never forced him to eat it
    Oh wait you wanted views and likes and used clickbait to get it, got it

  • dodo
    dodo 3 місяці тому

    "Bruh chain 👇

  • TheFon12
    TheFon12 3 місяці тому

    Clickbait

  • Naufaly Zidan
    Naufaly Zidan 3 місяці тому

    bro so badly wanna get viewers

  • Ellis Austin
    Ellis Austin 3 місяці тому

    Is it female or male

  • It’s Me.
    It’s Me. 3 місяці тому +1

    Congrats Everyone Who Is Early & Found this Comment!’’ ☘️

  • SteveFan52
    SteveFan52 3 місяці тому

    Banana potato

  • yuda Dicki
    yuda Dicki 3 місяці тому

    This is why we need dislike number

  • Cristiano Rosas
    Cristiano Rosas 3 місяці тому

    Pee pee poo poo

  • Lil Reaper
    Lil Reaper 3 місяці тому

    I literally cannot tell if it's a dude or a woman

  • PURPLE HAZE
    PURPLE HAZE 3 місяці тому

    Spiderman lsd

  • Alpha /
    Alpha / 3 місяці тому

    Get right with the lord Jesus Christ before it’s too late repent and put ur faith in Christ. Jesus Christ died on the cross for our sins and risen on the third day he’s the only way to salvation John 14:6 John 3:36 John 3:16 Romans 10:9..

  • Sam arne
    Sam arne 3 місяці тому

    It's a shame rhat guy looks like that

  • Killabeethev
    Killabeethev 3 місяці тому

    Dislike

  • g4hs 4mo
    g4hs 4mo 3 місяці тому

    He looks like Marvel fan ngl

  • Cloudy
    Cloudy 3 місяці тому

    Looks like an average tobey fan

    • letmynutzgo
      letmynutzgo 3 місяці тому

      I actually prefer andrew, the Tobey part of the bet was mostly because people obviously think of Tobey more fondly.

  • AdamBomb615
    AdamBomb615 3 місяці тому

    People say he's a "king" for this and he is "dedicated" but in reality it's just stupid as hell.

    • letmynutzgo
      letmynutzgo 3 місяці тому

      Oh yeah, it was stupid, but I looked into it way before i made the bet. I knew i'd be fine

  • Suha
    Suha 3 місяці тому

    Big chungus

  • Arda K
    Arda K 3 місяці тому

    Only a guy that looks like that would do this

    • letmynutzgo
      letmynutzgo 3 місяці тому

      Thank you, Arda.
      Is that Jesus in your profile pic?
      I don't think Jesus would like you to make assumptions about people.